مطالب مرتبط:
گزارش جدید ظریف از انتخاب اعضای دولت پزشکیان/ برای هر مسئولیت با چند نفر مصاحبه شده/ مصاحبه های رییس جمهور با برخی نامزدها به معنی قطعی بودن هیچیک نیست
دو گزینه پیشنهادی اعضای ستاد مرکزی و مسئولین ستادهای سلامت استان های کشور درباره انتخاب وزیر بهداشت به پزشکیان: «محمد رضا ظفرقندی» و «سید رضا رییس کرمی»
نامه معلمان به رییس جمهور
دیدار اصحاب رسانه با رییس جمهور پزشکیان + تصاویر
درخواست کیهان از معاون رییس جمهور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 13:352024-08-09سياسي

رییس جمهور در انتخاب کابینه مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: انتظار داریم رییس جمهور در انتخاب کابینه، توصیه ها و مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهد.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: انتظار داریم رییس جمهور در انتخاب کابینه، توصیه ها و مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، 19 مرداد ماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی(ره) شهر برپا شد، با اشاره به استقرار دولت چهاردهم افزود: بر همگان وظیفه است به رییس جمهور و دولت چهاردهم کمک کنیم.

وی ادامه داد: رییس جمهور مدیریت مباحث اقتصادی و معیشت مردم را در دستور کار خود قرار دهد و همچنین به دیپلماسی خارجی و ارتباط با کشورهای همسایه مورد توجه قرار دهد.

حجت الاسلام قریشی، یکی از معجزات قیام امام حسین را زیارت قبر اباعبدالله و شرکت در پیاده رویی اربعین دانست و گفت: هیچ تجمعی به عظمت پیاده رویی اربعین اباعبدالله نیست؛ بیش از 30 میلیون نفر در کنار قبر امام حسین و اهداف امام حسین جمع می شوند که در جهان چنین اجتماعی نظیر ندارد.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: دشمنان اهل بیت از این پیاده روی اربعین جانشان به لرزه در می آید و این تجمع مذهبی مشت محکمی بر دهان مخالفان آزادی است.


برچسب ها: رییس جمهور - آذربایجان غربی - مطالبات رهبری - نماینده ولی فقیه - آذربایجان - جمهور - قرار
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور در انتخاب کابینه مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهد

رییس جمهور در انتخاب کابینه مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهد