مطالب مرتبط:
افزایش هزار مگاواتی تقاضای مصرف برق در سه استان جنوبی
شکست رکورد مصرف برق در چهارمحال وبختیاری با 530 مگاوات
رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق کشور
رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق کشور
کدام استان ها بیشترین برق را مصرف می کنند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 14:502024-08-11اقتصادي

تقاضای مصرف برق کشور کماکان در مرز 80 هزار مگاوات


امروز در ساعات اوج مصرف، تقاضای مصرف برق کشور باز هم به مرز 80 هزار مگاوات نزدیک شد، اما خوشبختانه با همکاری خوب مشترکان میزان مصرف برق رکورد تازه ای را ثبت نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی قرار بود امروز با اندکی کاهش دما در کشور مواجه باشیم، گفت: نه تنها دمای هوا کاهش نیافت، بلکه پایداری گرمای نامتعارف میزان تقاضای مصرف برق در کشور را به 79 هزار و 692 مگاوات رساند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تقاضای 72 هزار و و 584 مگاواتی ثبت شده بود 7000 مگاوات افزایش نشان می دهد که معادل مصرف برق استان فارس است.

مدیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: برای سی امین بار در تابستان جاری و با ثبت تقاضای مصرف باور نکردنی، رکورد مصرف سال گذشته را پشت سر گذاشتیم.

سخنگوی صنعت برق ضمن تشکر از همکاری همه مشترکان که تا این لحظه با مدیریت مصرف شان، صنعت برق را برای تأمین برق پایدار یاری کردند، از هموطنان درخواست کرد با توجه به اینکه چسبندگی دمای بالا تا اواسط هفته جاری نیز ادامه دارد، همکاری مشترکان با صنعت برق تداوم داشته باشد.

رجبی مشهدی افزود: شرکت در مرحله دوم قرعه کشی پویش با انرژی و اهدای بقیه خودروها و میلیونها جوایز نقدی دیگر که در هفته آتی انجام خواهد شد، فرصت مناسبی برا


برچسب ها: مصرف برق - مصرف - مدیرعامل شرکت توانیر - هزار - کشور - سازمان هواشناسی - سخنگوی صنعت برق
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای مصرف برق کشور کماکان در مرز 80 هزار مگاوات

تقاضای مصرف برق کشور کماکان در مرز 80 هزار مگاوات