مطالب مرتبط:
بهره مندی بیش از 181 هزار مشترک در خوزستان از پاداش های مدیریت مصرف برق
دستور رییس جمهور برای مدیریت انرژی در روزهای گرم پیش رو | توضیحات وزیر نیرو درباره مدیریت مصرف برق و گرمای بی سابقه در کشور
مدیریت مصرف برق واحدهای تولیدی به شرکت شهرک های صنعتی واگذار شود
افزایش مصرف برق جنوب کرمان به اندازه یک نیروگاه| گرمای شدید تابستان و چالش های برقی
پزشکیان: همه ظرفیت ها برای تولید برق به کار گرفته شده و ادارات حداکثر صرفه جویی را داشته باشند/ درخواست از مردم برای حداکثر صرفه جویی در مصرف برق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 12:152024-08-05اقتصادي

فشار گرما و شرجی به تاسیسات برق/ بوشهری ها مصرف را مدیریت کنند


افزایش شرجی و گرما در استان بوشهر باعث ورود فشار مضاعف به تاسیسات و تجهیزات برق شده است که انتظار می رود در روزهای گرم پیش رو، همه افراد مصرف را مدیریت کنند.

- بوشهر- افزایش شرجی و گرما در استان بوشهر باعث ورود فشار مضاعف به تاسیسات و تجهیزات برق شده است که انتظار می رود در روزهای گرم پیش رو، همه افراد مصرف را مدیریت کنند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: مردادماه به نیمه رسیده است و اکنون استان بوشهر گرم ترین روزهای خود را سپری می کند و دمای هوا و میزان رطوبت هوا در بالاترین شرایط قرار می گیرد.

در شرایطی که طی هفته های متوالی شرجی و گرما در استان بوشهر پدیده غالب است، استفاده از وسایل سرمایشی به شدت افزایش یافته و همین موضوع باعث افزایش مصرف برق شده است.

دمای 50 درجه باعث افزایش استفاده از وسایل سرمایشی شده است؛ این در شرایطی است که بخش عمده بخش عمده برق استان بوشهر در زمینه وسایل سرمایشی استفاده می شود.

افزایش استفاده از وسایل سرمایشی باعث ورود فشار مضاعف به تأسیسات و تجهیزات برق شده است و ادامه این وضعیت می تواند موجب آسیب به تأسیسات شود که باید زمینه مصرف بهینه و مدیریت مصرف برق در استان فراهم شود.

افزایش دما و رطوبت مدیرکل هواشناسی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی هفته های اخیر شاهد تداوم شرجی و گرما در


برچسب ها: استان بوشهر - بوشهر - استان - افزایش - وسایل سرمایشی - تاسیسات - فشار مضاعف
آخرین اخبار سرویس:

فشار گرما و شرجی به تاسیسات برق/ بوشهری ها مصرف را مدیریت کنند

فشار گرما و شرجی به تاسیسات برق/ بوشهری ها مصرف را مدیریت کنند