مطالب مرتبط:
واکنش اولیه ارتش رژیم صهیونیستی به ترور شهید هنیه
واکنش ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران
رژیم صهیونیستی از جنایت ترور شهید هنیه پشیمان خواهد شد
بعد از ترور شهید هنیه گنبد حریم هوایی رژیم صهیونیستی مسدود شد
مسدود شدن حریم هوایی رژیم صهیونیستی بعد از ترور شهید هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 11:152024-07-31سياسي

با ترور شهید هنیه زنجیره قیام علیه جنایات رژیم صهیونیستی شعله ور می شود


خون مقدس شهیدانی چون اسماعیل هنیه، زنجیره ای از قیام و انقلاب علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و باند جنایتکار آن را رقم می زند که هیچ گاه خاموش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی در پی شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس آورده اند: صهیونیست های جنایتکار و خونخوار بدانند که جریان مقاومت وابسته به شخص نیست و مستمر خواهد بود.

در متن پیام مشترک آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی و علیرضا قاسمی فرزاد آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ شهادت برادر مجاهد و ایثارگر، دکتر حاج اسماعیل هنیه، را به ملت مقاوم و سربلند فلسطین، جبهه مقاومت اسلامی و تمامی آزادگان جهان تسلیت عرض می نماییم.

این پیام می افزاید: مجاهد شهید، با عشقی سرشار به جهاد فی سبیل الله، به فوز عظیم شهادت نائل آمد و نام خود را در تاریخ پرافتخار جبهه مقاومت اسلامی جاودانه ساخت.

در ادامه پیام آمده است: خون پاک شهیدانی، چون حاج اسماعیل هنیه، بذر های مقاومت و پایداری را در دل های آزادی خواهان می نشاند و صد ها و هزاران مجاهد دیگر را برای مبارزه با ظلم و ستم برمی


برچسب ها: مقاومت اسلامی - صهیونیست - نماینده ولی فقیه در استان - آیت الله حبیب الله شعبانی - جنایات رژیم صهیونیستی - مقاوم - مقاومت اسلامی فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

با ترور شهید هنیه زنجیره قیام علیه جنایات رژیم صهیونیستی شعله ور می شود

با ترور شهید هنیه زنجیره قیام علیه جنایات رژیم صهیونیستی شعله ور می شود