مطالب مرتبط:
پشت پرده درخواست کارفرمایان برای اجرای ماده 149 قانون کار چه بود؟
بازدید گروه نظارتی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تصفیه خانه فاضلاب شهر سردشت
پشت پرده درخواست کارفرمایان برای اجرای ماده 149 قانون کار چه بود؟
بازدید نماینده ولی فقیه در مازندران از نمایشگاه اسوه بسیج در مصلی شهرستان ساری
بازدید رییس و اعضای کمیسیون انرژی از دیسپاچینگ وزارت نیرو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 09:452024-08-10سياسي

بازدید از 149 دفتر روزنامه سراسری و مطبوعات محلی لرستان


مسئول امور مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تاکنون از 149 دفتر روزنامه سراسری و مطبوعات محلی بازدید شده است.

- ایسنا/لرستان مسئول امور مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تاکنون از 149 دفتر روزنامه سراسری و مطبوعات محلی بازدید شده است.

پرویز نور محمدی امروز 20 مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه طی سال های گذشته بدون توجه به دستورالعمل نحوه فعالیت دفاتر نمایندگی و سرپرستی نشریات در استان‎ ها، مجوزهایی به افراد داده شده و هم اکنون با حجم زیادی از این رسانه ها در استان مواجه هستیم.

وی ادامه داد: باید هر نمایندگی دارای شرایطی خاصی ازجمله دفتر مستقل و کد کارگاه بوده و یک نفر به صورت مستمر جهت پاسخگویی ارباب رجوع در محل دفتر مستقر باشد اما این مهم در استان خیلی رعایت نمی شود.

مسئول امور مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه دکه های مطبوعاتی و پیشخوان ‎ها خالی از روزنامه هستند، افزود: این موضوع جای نقد دارد و مورد انتقاد است که چرا روزنامه ‎ها طبق قانون، توزیع نمی شوند و از حداقل 50 نسخه که باید در استان توزیع شود، خیلی کمتر از این تعداد شمارگان وارد می ‎شود؟ وی لرستان را یکی از استان‎ های کمتر برخوردار به لحاظ آگهی های دولتی عنوان کرد و گفت: این


برچسب ها: اداره کل فرهنگ و ارشاد - مطبوعات - روزنامه سراسری - فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - لرستان - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از 149 دفتر روزنامه سراسری و مطبوعات محلی لرستان

بازدید از 149 دفتر روزنامه سراسری و مطبوعات محلی لرستان