مطالب مرتبط:
خون شهید اسماعیل هنیه به جبهه مقاومت قدرت بیشتری خواهد بخشید
جهاد اسلامی: شهادت هنیه مانع استمرار مقاومت نمی شود
کنعانی: خون پاک شهید هنیه هرگز هدر نخواهد رفت
خون شهید اسماعیل هنیه هرگز هدر نخواهد رفت
جنبش جهاد اسلامی: شهادت «اسماعیل هنیه» مقاومت علیه دشمن صهیونیستی را متوقف نخواهد کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 10:552024-07-31بين الملل

خون سرخ شهید هنیه پیروزی خط جهاد و مقاومت را تضمین کرد


سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه این اقدام تروریستی که توسط رژیم صهیونیستی در تهران صورت گرفت را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور بیانیه ای در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رییس دفتر سیاسی حماس، شهید اسماعیل هنیه، خون سرخ آن شهید والامقام را ضامن پیروزی خط جهاد و مقاومت را دانست.

متن این بیانیه به این شرح است: إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا.

همانا خداوند جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده است، همان ها که در راه خدا جهاد می کنند پس (دشمنان دین را) به قتل می رسانند و (یا خود) کشته می شوند، و این وعده قطعی خداوند است.

(سوره توبه، آیه 111) رژیم سفاک صهیونیستی در تهران با حمله به محل اقامت رییس دفتر سیاسی حماس، شهید اسماعیل هنیه، این مجاهد نستوه را در حالی که میهمان مراسم تحلیف نهمین رییس جمهوری اسلامی ایران بودند به همراه محافظشان به شهادت رساند و با این عمل ددمنشانه کوشید تا سرپوشی بر شکست سربازان خسته و فرسوده ی خود در جبهه ی مقاومت غزه بگذارد که پس از ماه ها کشتار و ددمنشی هنوز


برچسب ها: سازمان اوقاف و امور خیریه - اوقاف و امور خیریه - رژیم صهیونیستی - اسماعیل هنیه - سازمان اوقاف - امور خیریه - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

خون سرخ شهید هنیه پیروزی خط جهاد و مقاومت را تضمین کرد

خون سرخ شهید هنیه پیروزی خط جهاد و مقاومت را تضمین کرد