مطالب مرتبط:
500 میلیارد ریال طرح برای اربعین در راه آهن خرمشهر در حال اجراست
10 طرح عمرانی راه آهن برای زائران اربعین در خرمشهر اجرا شد
صدور مجوز ساخت بیمارستان سرطانی ها در یاسوج
صدور مجوز اولین واحد توسعه تحقیقات بالینی در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل
صدور مجوز برای فعالیتهای ورزشی در کمترین زمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مرداد 1403 ساعت 14:302024-08-13اقتصادي

صدور مجوز اتصال شهرک انرژی اصفهان به راه آهن سراسری


مجری طرح اتصال شهرک انرژی اصفهان با اشاره به اینکه راه آهن سراسری ایران از صدور مجوز ساخت 83 کیلومتر خط ریلی برای اجرای این طرح گفت: با بهره برداری از این طرح بیش از 140 هزار تردد تریلر حمل فراورده های نفتی در سال از جاده های اصفهان حذف می شود.

علی محمد یسلیانی افزود: این خط راه آهن در واقع مناطق شمال غربی و غرب اصفهان را به شرق این استان در ایستگاه ورتون متصل می کند و تاثیر زیادی در کاهش هزینه های حمل و نقل، مصرف سوخت، آلودگی هوا و تصادفات و حوادث جاده ای دارد.

او با بیان اینکه مجوز های مورد نیاز برای احداث این خط آهن پس از 2 سال پیگیری و استعلام از مراجع مرتبط از جمله محیط زیست صادر شده گفت: طرح اتصال پالایشگاه اصفهان به راه آهن سراسری توسط اداره کل راه و شهرسازی و شورای برنامه ریزی استان اصفهان تصویب شد.

یسلیانی گفت: این خط راه آهن از شهرستان های شاهین شهر و میمه، برخوار و کوهپایه عبور می کند و به ایستگاه قطار ورتون در شرق اصفهان متصل می شود.

وی با بیان اینکه صنایع مستقر در غرب و شمال غربی اصفهان می توانند از این خط راه آهن برای حمل و نقل محموله های خود استفاده کنند، تاکید کرد: راه آهن یکی از زیرساخت های اصلی در حمل و نقل به شمار می آید و به توسعه زیرساخت های کشور کمک می کند.


برچسب ها: اصفهان - راه آهن - شورای برنامه ریزی استان - اداره کل راه و شهرسازی - راه آهن سراسری ایران - خط راه آهن - سراسری
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز اتصال شهرک انرژی اصفهان به راه آهن سراسری

صدور مجوز اتصال شهرک انرژی اصفهان به راه آهن سراسری