مطالب مرتبط:
هوا تهران جهنمی می شود؛ منتظر دمای 43 درجه باشید!/ این استان ها بارانی می شوند
آماده باش کامل اصفهان برای مقابله با گرما؛ افزایش دمای هوا و احتمال قطعی برق
وضعیت آب و هوا در 24 ساعت آینده | رگبار باران، رعد و برق و باد شدید در راه این 5 استان
افزایش دما و ضرورت مدیریت در مصرف برق
مصرف برق در استان زنجان به 730 مگاوات رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 09:402024-07-25اجتماعي

افزایش سه درجه ای دمای هوا موجب افزایش بار مصرف برق در استان شده است


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای بالای هوا پدیده جوی این روز های استان است که در برخی شهر ها با رطوبت بالا و گرمای طاقت فرسای هوا همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ بهادری افزود: رطوبت هوا هم در برخی مناطق ساحلی مانند شهر بوشهر، از مقادیر بالا برخوردار بوده، اما بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد در روز های پایانی هفته یعنی تا روزجمعه شرایط جوی و دریایی نسبتا آرامی را در استان داریم و تغییرات دمایی چندان محسوس نیست.

وی بیان کرد: هرچند با کاهش سرعت جریانات باد، احتمال دارد شرجی هوا تا حدودی افزایش یابد و از روز جمعه تا روز یکشنبه با افزایش وزش باد های شمال غربی دریا تا حدودی مواج می شود که در این زمینه اطلاعیه صادرشده و توام با افزایش سرعت باد احتمال دارد دما های آستانه، مجدد افزایش یابد و تا 50 درجه هم برسد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان هم گفت: دمای هوای استان در تیر امسال و چند روز ابتدایی مرداد 3 درجه سانتی گراد نسبت به میانگین کشوری در مدت مشابه سال قبل افزایشی بوده این افزایش دما موجب رشد اوج بار استان شده که باید با مشارکت مردم مدیریت شود.

علیرضا صالحی افزود: افزایش سه درجه ای متوسط دمای استان باعث رشد صد مگاواتی انرژی در استان شده و موجب شده اوج بار استان به 21


برچسب ها: افزایش - کارشناس اداره کل هواشناسی - استان - خبرگزاری صدا و سیما - هواشناسی - اداره کل هواشناسی - نقشه های هواشناسی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سه درجه ای دمای هوا موجب افزایش بار مصرف برق در استان شده است

افزایش سه درجه ای دمای هوا موجب افزایش بار مصرف برق در استان شده است