مطالب مرتبط:
صدور سند مالکیت کاروانسرای «دوکوهک» به نام میراث فرهنگی فارس
صدور 25 هزار سند مالکیت واحد های مسکونی مهر و نهضت ملی در پرند
صدور سند مالکیت کاروانسرای دوکوهک شیراز
از افتتاح اداره ثبت اسناد منوجان تا اعطای سند 813 واحد صنعتی استان کرمان
30 طرح عمرانی در شهرک های صنعتی استان اردبیل اجرا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 13:002024-07-31اقتصادي

واگذاری بیش از 6 هزار سند مالکیت شهرک های صنعتی


بیش از 6 هزار سند مالکیت مربوط به مسکن ملی، شهرک های صنعتی، اراضی کشاورزی و موقوفات با حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به متولیان واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طی مراسمی با حضور حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در شورای قضایی استان کرمان، بیش از 6 هزار سند مالکیت مربوط به مسکن ملی، شهرک های صنعتی، اراضی کشاورزی و موقوفات به متولیان واگذار شد.

در این مراسم 6 هزار و 122 فقره سند مالکیت شامل 4 هزار و 458 فقره اسناد مسکن ملی، 813 فقره اسناد شهرک های صنعتی، 639 فقره اسناد اراضی کشاورزی و 212 فقره اسناد حدنگاری مربوط به موقوفات که طی اقدام جهادی و نذر خدمت مدیران و کارکنان ثبت استان علیرغم گرمای شدید و تعطیلی ادارات در یک هفته اخیر صادر شده است تحویل متولیان و تعدادی از مالکین این اراضی و املاک واقع در منطقه یک کرمان و شهرستان های رفسنجان، گلباف، کهنوج، عنبرآباد، سیرجان، جیرفت و کهنوج شد.

در این مراسم همچنین اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان منوجان از سوی رییس سازمان ثبت به صورت وبیناری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


برچسب ها: شهرک های صنعتی - سازمان ثبت اسناد و املاک - سند مالکیت - اراضی کشاورزی - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد - اسناد
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری بیش از 6 هزار سند مالکیت شهرک های صنعتی

واگذاری بیش از 6 هزار سند مالکیت شهرک های صنعتی