مطالب مرتبط:
تامین مالی 3 همتی برای تجاری سازی دانش فنی موجود در جهاد دانشگاهی
نماز جمعه سنگر جهاد تبیین است
هم اندیشی برگزاری مطلوب جشنواره قرآن دانشگاه های علوم پزشکی
جهاد بسیج سازندگی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی
نشست هم اندیشی برگزاری جشنواره قرآن دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 07:352024-07-27سياسي

جهاد دانشگاهی می تواند وابستگی های پزشکی را کاهش دهد


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی می تواند برخی از وابستگی های علمی و پزشکی ما را به خارج کشور بی نیاز کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی می تواند برخی از وابستگی های علمی و پزشکی ما را به خارج کشور بی نیاز کند.

دکتر حسینعلی شهریاری در گفت وگو با ایسنا، افزود: جهاد دانشگاهی از ابتدای تأسیس در سال 1359، خط مشی کاری خود را کاملاً درست و متمرکز بر توسعه علمی و فناورانه و توسعه فرهنگی، به عنوان دو زیرساخت اصلی پیشرفت دانش بنیان کشور انتخاب کرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز این نهاد در سیستان و بلوچستان بسترهای علمی، پزشکی و پژوهشی موفقی را به مرحله عملیاتی رسانده است.

شهریاری با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی می تواند بخشی از مشکلات کشور را برطرف کند، خاطر نشان کرد: باید از نهادهایی نظیر جهاد دانشگاهی کمک بگیریم تا بتوانیم هم اشتغال بیشتر ایجاد کنیم و هم از وابستگی به خارج منتقل شویم و هم امکان خروج ارز از کشور را کاهش دهیم.

وی با اشاره به دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه پزشکی گفت: در این حوزه از جمله در زمینه سلول های بنیادین، درمان ناباروری، درمان سرطان ها و تولیدات تجهیزات دارویی و پزشکی اقدامات زیادی انجام شده است و به


برچسب ها: جهاد دانشگاهی - نماینده مردم زاهدان - مجلس شورای اسلامی - نماینده مردم - شورای اسلامی - سیستان و بلوچستان - دانش
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی می تواند وابستگی های پزشکی را کاهش دهد

جهاد دانشگاهی می تواند وابستگی های پزشکی را کاهش دهد