راه اندازی سامانه خدمات ارتباطی و راهنما برای زائران اربعینسامانه های راهنما و همیار به منظور ارائه خدمات ارتباطی به زائران اربعین راه اندازی شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به نانویسی بیش از 61 هزار زائر مازندرانی برای تشرف به راهپیمایی اربعین حسینی گفت:به منظور ارائه خدمات به زائران سازمان حج و زیارت بر اساس تفاهمنامه هایی با کشور عراق؛ اقدام به راه اندازی سامانه راهنمایان و همیار اربعین کرده است. اسماعیلی با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه، راهنمایان در کربلای معلی، نجف اشرف و، کاظمین و سامرا و در مسیر نجف به کربلا با لباس متحد الشکل مستقرند افزود:در این سامانه با نام خدمات پست یافته،گم شدن پاسپورت و لوازم شخصی تا افراد رصد و پیگیری می شود. وی گفت: بر اساس مذاکراتی که با مقامات عراق انجام شد ،به منظور ارائه خدمات پستی به زائران،با راه اندازی سامانه خدمات پستی زائران اربعین حسینی می توانند از طریق این سامانه پیگیر لوازم گم شده خود باشند. اسماعیلی همچنین از راه اندازی نرم افزار راهنمایی برای زائران اربعین خبر داد و افزود: زائران اربعین حیسنی می توانند با این نرم افزار اطلاعات دقیق از محل استقرار موکب ها و مراکز خدماتی و بهداشتی و نوع خدمات آنها را در طول مسیر پیاده روی دریافت کنند. برچسب ها: راه اندازی - سامانه - ارائه خدمات - خدمات - زائران اربعین - اربعین - مازندران |
آخرین اخبار سرویس: |