مطالب مرتبط:
صدور مجوز برگزاری مسابقات بین المللی بسکتبال خیابانی در کرمانشاه
پیروزی شطرنج باز خوزستان در فستیوال بین المللی ابوظبی
برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان شمشیربازی بانوان
برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسال بانوان
برگزاری مسابقات ملی مهارت با عنوان رویداد سطح یک مهارتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 14:152024-08-17فرهنگي

خوزستان بستر مناسب برگزاری و خلق رویدادهای ملی و بین المللی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: خوزستان به عنوان دروازه ورود تشیع و یک استان تمام ولایی،بستر مناسبی برای برگزاری و خلق رویدادهای فاخر ملی و بین المللی است.

- اهواز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: خوزستان به عنوان دروازه ورود تشیع و یک استان تمام ولایی،بستر مناسبی برای برگزاری و خلق رویدادهای فاخر ملی و بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید منادی در آیین اختتامیه سومین سوگواره منطقه ای رایت سرخ که در تالار آفاق بهبهان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان به عنوان دروازه ورود تشیع و یک استان تمام ولایی، بستر مناسبی برای برگزاری و خلق رویدادهای فاخر ملی و بین المللی است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و حوزه هنری برای تداوم این راه تلاش خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن قدردانی از دست اندرکاران رویداد رایت سرخ، بر لزوم تداوم و گسترش این فعالیت ارزشمند تاکید کرد و گفت: سوگواره رایت سرخ نمونه ای موفق از همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، فرمانداری است.

وی با بیان اینکه سبک های عزاداری و مجالس بهبهان از قدیم زبانزد بوده، تصریح کرد: شهری که شکل خاصی از عزاداری را دارد، نشان دهنده شور، شعور و عشقی است که مردم این شهر مذهبی، نسبت به مک


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - خوزستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان بستر مناسب برگزاری و خلق رویدادهای ملی و بین المللی است

خوزستان بستر مناسب برگزاری و خلق رویدادهای ملی و بین المللی است