مطالب مرتبط:
صیانت از عرصه های منابع طبیعی باتوسعه تشکل های مردم نهاد در شهرستان بردسکن
کاری که انجام شده اسمش «بی توجهی به خواست مردم» است نه «وفاق ملی»/ ظریف حلقه اتصال جامعه مدنی با دولت پزشکیان است؛ نباید او را از دست داد
بازدید مسئولان شهرستان گلبهار از پناهگاه مردم نهاد سگ های بلاصاحب روستای کاهو
انیمیشن ایرانی در آستانه بلوغ
همکاری 400 گروه جهادی، تشکل و خیریه با سازمان نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 10:302024-08-14سياسي

تشکل های مردم نهاد نشانه بلوغ در مدیریت جامعه هستند


استاندار هرمزگان استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در حل مشکلات جامعه را نشانه بلوغ در مدیریت عرصه های مختلف کشور دانست.

- به گزارش، مهدی دوستی صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از سازمان های مردم جوانان استان هرمزگان اظهار کرد: تشکل ها از جنس دغدغه و درد هستند و برای حل درد و مشکلی در جامعه ایجاد می شوند و برای رفع نواقص کنش گری می کنند که است تفکر لطف خداوند به افراد دغدغه مند است.

وی افزود: شکل گیری تشکل های مردم نهاد یکی از نشانه های رشد و بلوغ در عرصه های مختلف مدیریت کشور است و نشان از پختگی در پای کار آوردن ظرفیت های مردمی است.

دوستی بیان کرد: وجود تشکل های مردم نهاد موجب انضباط بخشی به حل مشکلات جامعه می شود و مدیران را از مدیریت های اورژانسی و چریکی دور می کند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: تجربه خوبی در استان از همکاری با تشکل ها در حل مسائل و مشکلات وجود دارد و در بحران های استان تشکل های مردم نهاد نقش بسزایی در خدمات به مردم داشتند و نیروهای مردم نهاد نخستین گروه هایی بودند که در زلزله های استان پای کار آمدند.

وی آتش به اختیار بودن تشکل های مردم نهاد برای حل مشکلات جامعه را ارزشمند دانست و گفت: نیاز داریم علاوه بر تشکل هایی که در میدان عمل برای حل مشکلات تلاش می کنند تشکل هایی داشته باشیم که در راستای بازآرایی تفکرات تلا


برچسب ها: تشکل های مردم نهاد - مردم نهاد - استاندار هرمزگان - تشکل - مردم - مدیریت - هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های مردم نهاد نشانه بلوغ در مدیریت جامعه هستند

تشکل های مردم نهاد نشانه بلوغ در مدیریت جامعه هستند