مطالب مرتبط:
جلوگیری از خروج 22 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
کشف 5000 لیتر سوخت قاچاق در آشخانه
کشف 5000 لیتر سوخت قاچاق در آشخانه
توقیف لنج صیادی حامل 70 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند
توقیف لنج صیادی حامل 70 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 13:452024-08-04اقتصادي

43 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از کشف 43 هزار لیتر سوخت قاچاق در چند عملیات جداگانه در سطح شهرستان های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ یدالله دهقان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت در یکی از محورهای مواصلاتی استان با هوشیاری به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، مقدار 22 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی به ارزش 10 میلیارد ریال کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه تریلی را توقیف و یک نفر متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف یک دستگاه کامیونت جک در عملیاتی دیگر در شهرستان فردوس خبر داد و افزود: مأموران انتظامی کلانتری 15 اسلامیه و پاسگاه انتظامی برون شهرستان فردوس به یک دستگاه کامیونت جک مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو مقدار 2 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - خراسان جنوبی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - پلیس امنیت - سوخت قاچاق - رییس پلیس امنیت
آخرین اخبار سرویس:

43 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

43 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد