مطالب مرتبط:
دستگیری حفار غیرمجاز در ارومیه
دستگیری 2 سارق توسط پلیس میانه
دستگیری عامل آتش سوزی منطقه حفاظت شده در خوزستان
دستگیری عامل ارتباط و ارسال سوژه به شبکه های معاند در پلدشت
دستگیری عاملان ارتباط و ارسال سوژه به شبکه های معاند در پلدشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 21:452024-08-05حوادث

دستگیری 5 حفار غیرمجاز در املش


رشت _ فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از دستگیری 5 نفر حفار غیر مجاز در املش خبر داد و گفت: در این عملیات 2 دستگاه فلزیاب هم کشف و ضبط شد.

- سرهنگ محمد علی پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزییات بیشتر عملیات کشف و ضبط ابزار آلات حفاری غیرمجاز اظهار کرد: پس از اخذ گزارش از منابع محلی تحت عنوان حضور باند حفاری غیرمجاز در محوطه باستانی پراک و متواری شدن آنها و تعقیب و گریز حاملان دستگاه های حفاری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از عملیات تعقیب و گریز، خودروی متخلفین در محور ارتباطی روستای شوک توسط اکیپ مشترک ضابطین عام و خاص مستقر در پاسگاه های انتظامی سمام و کجید و پایگاه حفاظتی کجید متوقف شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی گیلان از دستگیری 5 نفر حفار غیر مجاز در املش خبر داد و اضافه کرد: در این عملیات 2 دستگاه فلزیاب هم کشف و ضبط شد.

علی پور با تاکید بر لزوم برخورد جدی با حفاران غیرمجاز بیان کرد: با عنایت به اینکه دستگاه های مکشوفه مذکور به همراه متعلقات از گنج یاب بود و نیز به دلیل عدم ارائه مجوز از مبادی ذی صلاح توسط متهمین و بر ایاس ماده واحده قانون ضرورت اخذ مجوز برای ساخت ، خرید و فروش ، نگهداری ، تبلیغ و استفاده از دستگاه فلزیاب، پرونده اتهامی یادشدگان توسط


برچسب ها: اداره کل میراث فرهنگی - فرمانده یگان حفاظت - دستگاه فلزیاب - حفاری غیرمجاز - گردشگری و صنایع دستی گیلان - کشف و ضبط - حفار
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 حفار غیرمجاز در املش

دستگیری 5 حفار غیرمجاز در املش