مطالب مرتبط:
پس از حمله یمن به تل آویو امنیت در رژیم صهیونیستی از بین رفت
واکنش کویت به حمله رژیم صهیونیستی به یمن
رژیم صهیونیستی خود را برای جنگ طولانی با یمن آماده می کند
از موافقت نتانیاهو با آغاز مذاکرات آتش بس تا ادامه محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به یمن
ابراز نگرانی عربستان از حمله رژیم صهیونیستی به یمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 07:252024-07-22بين الملل

پیام اعتراضی یمن به شورای امنیت درباره با تجاوزات رژیم صهیونیستی به «حدیده»


وزیر امور خارجه دولت صنعا نامه ای اعتراض آمیز به «واسیلی نبنزیا»، رییس شورای امنیت سازمان ملل و «آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی به حدیده ارسال کرد.

- پیام اعتراضی یمن به شورای امنیت درباره با تجاوزات رژیم صهیونیستی به حدیده وزیر امور خارجه دولت صنعا نامه ای اعتراض آمیز به واسیلی نبنزیا ، رییس شورای امنیت سازمان ملل و آنتونیو گوترش ، دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی به حدیده ارسال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشام شرف ، وزیر امور خارجه دولت صنعا در این نامه تجاوز نظامی دشمن اسراییلی به خاک جمهوری یمن با هدف قرار دادن بندر حدیده و انهدام مخازن مشتقات نفتی و ایستگاه برق که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از غیرنظامیان شد را محکوم کرد.

در این نامه تجاوز رژیم صهیونیستی به یمن نقض آشکار قوانین بین الملل، اهداف منشور سازمان ملل متحد و حاکمیت جمهوری یمن و در عین حال بازتابی آشکار از رویکرد دشمن صهیونیستی در هدف قرار دادن مناطق غیرنظامی عنوان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، وزیر امور خارجه یمن در این نامه تاکید کرد: تجاوز اسراییل به جمهوری یمن تلاشی ناگوار برای سرپوش گذاشتن بر جنایات جنگی و نسل کشی است که علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه انجام می دهد و همچنین تقلایی برای م


برچسب ها: تجاوزات رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - وزیر امور خارجه - شورای امنیت - شورای امنیت سازمان ملل - دبیرکل سازمان ملل متحد
آخرین اخبار سرویس:

پیام اعتراضی یمن به شورای امنیت درباره با تجاوزات رژیم صهیونیستی به «حدیده»

پیام اعتراضی یمن به شورای امنیت درباره با تجاوزات رژیم صهیونیستی به «حدیده»