مطالب مرتبط:
شورای پرستاری در مشهد تشکیل شد
تشکیل شورای پرستاری در مشهد
شورای پرستاری در مشهد تشکیل شد
تشکیل شورای پرستاری در مشهد | پیگیری خواسته ها و مطالبات پرستاران
موافقت وزارت کشور با تشکیل ناحیه ویژه باغ های شیراز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 14:502024-08-19سياسي

شورای پرستاری در مشهد تشکیل شد


تشکیل شورای پرستاری با حضور نمایندگان گروه های پرستاری در راستای پیگیری خواسته ها و مطالبات پرستاران در نشست با فرماندار مشهد تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود شبستری روز دوشنبه در پیامی با اشاره به برپایی نشست با فرماندار و سایر مسؤولان استان پیرامون رفع مشکلات پرستاران اظهار کرد: بر این اساس برپایی جلسات شورای پرستاری به منظور پیگیری مباحث مالی و رفاهی این گروه هر 10 روز یک بار در دستور کار قرار گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه ریزی ها و تصمیمات اتخاذ شده در نشست مزبور، از هر بیمارستان سه پرستار به عنوان نمایندگان منتخب گروه های پرستاری در شورا شرکت خواهند داشت و در جلسات شورای پرستاری موارد مرتبط با حوزه این گروه زیر نظر معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیری می شود.

وی بیان کرد: سامانه مربوط به تعرفه پرستاری دارای ایراداتی بود و امکان اتصال کامل آن به سامانه کشوری را نداشت و کارانه های پرستاری به درستی پرداخت نمی شد که با راه اندازی سامانه سپید و اتصال کامل آن به سامانه کارآمد، امکان محاسبه کامل میسر شده و میزان تعرفه افزایش قابل توجهی داشته است.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - پرستار - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - پرستاری - علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

شورای پرستاری در مشهد تشکیل شد

شورای پرستاری در مشهد تشکیل شد