مطالب مرتبط:
مدیر کل ارشاد در مورد عدم بهره برداری از خانه هنرمندان اهواز توضیح دهد
بهره برداری از 4 طرح گازرسانی در مراوه تپه
بهره برداری از چهار طرح گازرسانی در مراوه تپه
بهره برداری از 4 طرح گازرسانی در مراوه تپه
گزارش عملکرد معاونت بهره برداری مجتمع صنعتی فولاد سنگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 10:452024-08-03فرهنگي

مدیرکل ارشاد در مورد عدم بهره برداری از خانه هنرمندان اهواز توضیح دهد


پروژه احداث خانه هنرمندان اهواز از جمله پروژه های فرهنگی استان خوزستان به شمار می آید که بخش نخست آن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهمن سال 1402 افتتاح شد.

- مدیر کل ارشاد در مورد عدم بهره برداری از خانه هنرمندان اهواز توضیح دهد ایسنا/خوزستان پروژه احداث خانه هنرمندان اهواز از جمله پروژه های فرهنگی استان خوزستان به شمار می آید که بخش نخست آن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهمن سال 1402 افتتاح شد.

حال یک نویسنده و هنرمند هنرهای نمایشی می گوید: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان باید در خصوص عدم بهره برداری از خانه هنرمندان علی رغم افتتاح آن توسط وزیر توضیح دهد.

مصطفی بوعذار معتقد است که افتتاح خانه هنرمندان اهواز در هاله ای از ابهام است و در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: افتتاح نمایشی خانه هنرمندان در حقیقت فریب عمومی هنرمندان بود که با برنامه ریزی برخی عناصر طراحی شده بود.

وی با انتقاد از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با وجود افتتاح مستمر ابرپروژه ها در سایر استان ها خانه هنرمندان اهواز مورد بهره برداری و استفاده هنرمندان قرار نگرفته است.

او ادامه داد: علی رغم تلاش های صورت گرفته در دولت سیزدهم و تهیه و تنظیم اسناد بالادستی در حوزه موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی سرانه فرهنگ و هنر سهم استان خوز


برچسب ها: خانه هنرمندان - هنرمندان - فرهنگ و ارشاد اسلامی - هنرمند - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد در مورد عدم بهره برداری از خانه هنرمندان اهواز توضیح دهد

مدیرکل ارشاد در مورد عدم بهره برداری از خانه هنرمندان اهواز توضیح دهد