مطالب مرتبط:
رضایی: چرا اجازه داد صلاحیت فردی که مبانی جمهوری اسلامی را قبول ندارد بررسی شود؟/ قالیباف: صلاحیت همه وزرا توسط دستگاه های ذیربط تایید شده است
رضایی خطاب به قالیباف: چرا اجازه دادید صلاحیت فردی در مجلس بررسی شود که اساس مجلس و مردم سالاری دینی و مبانی جمهوری اسلامی را قبول ندارد؟
رنگ سفید پرچم جمهوری اسلامی نشانگر روحیه صلح و صفای آزادگان است
روزنامه جمهوری اسلامی: تکریم واقعی اربعین حل مشکلات مردم است نه صرف بیت المال برای بهره برداری سیاسی
واکنش جهاد اسلامی به حمله پهپادی صهیونیست ها به جنین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 08:302024-08-19سياسي

استمرار فیلترینگ زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست/رییسی در فکر بازنگری درباره فیلترینگ بود


سکینه سادت پاد با اشاره به اینکه استمرار فیلترینگ  زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت:بالاخره در یک جایی باید در مورد آن تصمیم گرفته شود تصمیمی که هم بتواند موازنه امنیت و هم حقوق شهروندی را برقرار کند.

- سکینه سادات پاد، دستیار رییس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی در گفتگو با خبرنگار تابناک در خصوص وضعیت فیلترینگ و راههای حل و فصل این مشکل در کشور گفت:متأسفانه استفاده از فیلترشکنها جرم نیست ولی فیلتر شکن فروشی جرم است.

این خودش از مباحثی که دچار تضادهایی ما میشویم یعنی به لحاظ مبانی حقوقی یک گونه تعارضاتی را ما در این اقدامات تصمیم گیریها می بینیم ولی حذف یعنی به نوعی مردم انگار دور می زنند فیلترینگ را که این دور زدن امنیت فرهنگی ما را به مخاطره انداخته به طور جدی هم به مخاطره انداخته است.

وی افزود: این وضعیت بدان معنا است که دسترسی نوجوانان ما حتی یه چیزهایی بدتر هم فراهم شده و  این به نظر میرسد که این وضعیت عقلانی نیست و اصل که من همیشه گفته ام بر آزادی استثناست ما جاهایی که باید در واقع محدودیت ایجاد بکنیم .

  دستیار رییس جمهور  در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی با اشاره به اینکه آیت الله رییسی هم متوجه ضرورت بازنگری در فیلترینگ بود، تصریح کرد: به همین دلیل آقای رییسی برای آقای آقامیری هم زمان با من


برچسب ها: فیلترینگ - جمهوری اسلامی ایران - فیلتر - جمهوری اسلامی - دستیار رییس جمهور - جمهور - تصمیم
آخرین اخبار سرویس:

استمرار فیلترینگ زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست/رییسی در فکر بازنگری درباره فیلترینگ بود

استمرار فیلترینگ زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست/رییسی در فکر بازنگری درباره فیلترینگ بود