مطالب مرتبط:
توقیف موتورسیکلت حامل مواد مخدر در ملایر
شناور حامل سوخت قاچاق در آب های عسلویه توقیف شد
تریلی حامل 27 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی توقیف شد
65 دستگاه وسیله نقلیه در مراغه توقیف شد
توقیف 3 هزار خودروی متخلف در 45 روز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 13:452024-08-15اقتصادي

توقیف 23 دستگاه موتورسیکلت قاچاق در گیلان


فرمانده انتظامی گیلان از کشف و توقیف 23 دستگاه موتورسیکلت قاچاق بالای 250 سی سی توسط رده های انتظامی در این استان خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از کشف و توقیف 23 دستگاه موتورسیکلت قاچاق بالای 250 سی سی توسط رده های انتظامی در این استان خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز 25 مردادماه با بیان اینکه قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی، گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاران است.

وی گفت: ماموران انتظامی در سطح کلانتری ها و پاسگاه های تابعه با مشارکت کلیه رده های انتظامی استان در اجرای طرح ضربتی سه روزه که از تاریخ 14 الی 17مرداده ماه به طول انجامید تعداد 23 دستگاه موتورسیکلت قاچاق با حجم موتور بالای 250 سی سی کشف و راکبین به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: برابر برآورد کارشناسان ارزش موتورسیکلت های توقیف شده بالغ بر 110 میلیارد ریال بوده است.

سردار ملکی در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اخب


برچسب ها: موتورسیکلت قاچاق - انتظامی - موتورسیکلت - قاچاق - فرمانده انتظامی - موتور - دستگاه
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 23 دستگاه موتورسیکلت قاچاق در گیلان

توقیف 23 دستگاه موتورسیکلت قاچاق در گیلان