مطالب مرتبط:
مرگ کودک 5 ساله در اثر سقوط در استخر حین بازی
مرگ کودک 5 ساله بر اثر سقوط در استخر حین بازی
آنهایی که گلر بوسنیایی را به استقلال آوردند حالا باید جواب بدهند/ بازی در بیرون ورزشگاه آزادی انگیزه بازیکنان را کم می کند
پشت سنگرهای نبرد / معرفی بازی War of mine
بازی لاست داگز (سگ های گمشده)؛ ماموریت روز چهارم 14 مرداد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 11:052024-08-05ورزشي

اسباب بازی را کمی پایین تر از سن کودک تهیه کنیم


یک روانشناس کودک می گوید اگر می خواهید برای کودک چهار ساله اسباب بازی تهیه کنید، اسباب بازی که مناسب سن سه سال است را اول تهیه کنید، اگر کودک توانایی کار کردن با آن اسباب بازی را داشت، - بعد از آن اسباب بازی که سطح بالاتری دارد و از لحاظ جسمی به کودک آسیبی وارد نمی کند را برای او تهیه کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، والدین زیادی را می بینیم که به دلیل زندگی آپارتمان نشینی و مشغله زیاد نمی توانند زمان کافی برای بازی با کودکان شان صرف کنند، اکثر این والدین سعی می کنند برای سرگرم کردن کودکان خود انواع اسباب بازی ها را آن ها تهیه کنند.

برای درک بهتر این موضوع کافیست نگاهی به کودکان اطرافتان در دوستان و آشنایان بیندازید، معمولا اکثر این کودکان در اتاق های خود دنیایی از اسباب بازی های گوناگون را دارند که شاید عشق داشتنش فقط برای همان لحظه ای بود که آن را خریدند، اما بعد از آن دیگر به داشتنش اهمیتی ندادند.

همه والدین دوست دارند تا آنجا که برایشان امکان دارد، انواع وسایل بازی را برای کودکانشان تهیه کنند سوال اینجاست که تنها خرید و در اختیار گذاشتن این وسایل کافی است؟ چگونه می توان با استفاده از اسباب بازی به رشد فکری و اجتماعی کودک کمک کرد؟ در این رابطه با دکتر مهسا ساداتی روانشناس کودک و نوجوان به گفتگو نشستیم که در ادامه بخش دوم آن را می


برچسب ها: اسباب بازی - کودک - بازی - کودکان - آپارتمان نشینی - کودک چهار ساله - روانشناس کودک
آخرین اخبار سرویس:

اسباب بازی را کمی پایین تر از سن کودک تهیه کنیم

اسباب بازی را کمی پایین تر از سن کودک تهیه کنیم