مطالب مرتبط:
اصلاح نژاد 3 هزار راس دام در تایباد
آیین نامه رتبه بندی معلمان اصلاح و تغییر می کند
کیهان برای وکلای ملت نقشه راه ترسیم کرد| مجلس به اصلاح طلبان رای اعتماد ندهد!
آخرین مهلت اصلاح و استرداد اظهارنامه ارزش افزوده بهار
اشتباهات تیم نساجی را اصلاح می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 13:252024-08-17اقتصادي

سنگ فرش محور حافظیه اصلاح می شود


پیرو درخواست های مکرر شهروندان شیراز و نبود رضایت مسافران و گردشگرانی که به شهر شیراز می آیند مقرر شد تا اصلاحیه سنگ فرش حافظیه انجام شود.

افضلی با بیان اینکه این اصلاح پس از نیمه دوم مهر ماه طرح آغاز می شود افزود: طرح مد نظر اجرایی همانند طرح سنگ فرش خیابان ارم خواهد بود.

شهردار منطقه 3 شیراز با اشاره به اینکه اجرای طرح ها در سطح منطقه 3 بر اساس توزیع عادلانه بوده است، افزود: بیشترین حجم بودجه عمرانی که به مناطق یازده گانه شیراز تخصیص یافت متعلق به شهرداری منطقه 3 است.

سید محمد جواد افضلی تصریح کرد: بیشترین حجم اجرای عملیات آسفالت در این منطقه انجام شد و بیشترین رقم بودجه محرومیت زدایی بر اساس مصوبه شورای ششم متعلق به این منطقه بود.

زیرا ملاک شورا توزیع عادلانه امکانات در سطح مناطق به ویژه مناطق محروم و در محلاتی همچون شهرک های سعدی، رکن آباد است که کمترین امکانات را دارند.

افضلی خاطر نشان کرد: در سطح منطقه 3 بزرگترین طر های شهری در دست اجرا است که پیست دوچرخه سواری 25 کیلومتری که از ابتدای امسال عملیات احداث آن آغاز شد و طرح در 7 فاز تعریف شد و مسیر آن از کوهسار آغاز و انتهای آن به جاده خرامه می رسد ازجمله این طرح ها است و بودجه اختصاص یافته به این طرح در این منطقه 25 میلیارد تومان است.


برچسب ها: منطقه - توزیع عادلانه - شیراز - منطقه 3 - بیشترین - مناطق - اصلاح
آخرین اخبار سرویس:

سنگ فرش محور حافظیه اصلاح می شود

سنگ فرش محور حافظیه اصلاح می شود