مطالب مرتبط:
خبرورزشی گردی| زرینچه: به جای استقلال بازی های پرسپولیس را می بینم چون بهتر بازی می کند/ 13 سال در استقلال بودم 100 میلیون تومان هم نگرفتم!
500 میلیارد تومان برای افزایش تخت بیمارستانی سبلان هزینه می شود
هزینه نشدن 900 میلیارد تومان از اعتبار استان همدان
استقلال استارت جنگ با پرسپولیس را زد!
استقلال استارت جنگ با پرسپولیس را زد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1403 ساعت 07:552024-08-09ورزشي

400 میلیارد تومان جریمه استقلال و پرسپولیس کجا هزینه شد؟


رییس هیات فوتبال استان سیستان و بلوچستان از کمک نکردن فدراسیون فوتبال گله کرد و گفت: «قرار بر این بوده است که جرائم پرسپولیس و استقلال را که 400 میلیارد تومان بوده به ما بدهند اما یک ریال هم پرداخت نشده است.

- رییس هیات فوتبال استان سیستان و بلوچستان از کمک نکردن فدراسیون فوتبال گله کرد و گفت: قرار بر این بوده است که جرائم پرسپولیس و استقلال را که 400 میلیارد تومان بوده به ما بدهند اما یک ریال هم پرداخت نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پارسال فدراسیون فوتبال اعلام کرد که جرائم پرسپولیس و استقلال به حساب هیات فوتبال استان سیستان و بلوچستان واریز خواهد شد اما با گذشت ماه ها و به گفته مسئولان این استان هنوز این اتفاق رخ نداده است.

محمد اکبری، رییس هیات فوتبال استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با ایسنا درباره شرایط نامناسب این استان گفت: آقای تاج زمانی که انتخاب شد گفت که جرائم پرسپولیس و استقلال را که 400 میلیارد تومان می شود به سیستان و بلوچستان خواهیم داد.

ما ذوق کردیم که خداروشکر می توانیم مشکلاتمان را حل کنیم اما یک ریال هم به ما پرداخت نشد.

اکبری با بیان اینکه تنها استانی که رایگان کار می کند سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: بالاترین مبلغی که فدراسیون فوتبال به ما کمک کرده 90 میلیون تومان بوده است.


برچسب ها: استان سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - هیات فوتبال استان - پرسپولیس و استقلال - رییس هیات فوتبال - فدراسیون فوتبال - فوتبال
آخرین اخبار سرویس:

400 میلیارد تومان جریمه استقلال و پرسپولیس کجا هزینه شد؟

400 میلیارد تومان جریمه استقلال و پرسپولیس کجا هزینه شد؟