مطالب مرتبط:
رشد 34 درصدی آموزش های مهارتی در دولت سیزدهم
اجرای 60 هزار آموزش مهارتی برای مددجویان تا پایان سال1403
نقش آموزش و پرورش در رشد کتابخوانی دانش آموزان
رشد 43.2 درصدی هزینه اجاره خانه به جای نرخ مصوب 25 درصد
شهید جمهور توسعه حمل و نقل را بستر اصلی رشد و اشتغال کشور می دانست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1403 ساعت 12:152024-07-27سياسي

رشد 34 درصدی آموزش های مهارتی در کشور


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت مهارت آموزی به عنوان زیر ساخت اشتغال و درآمدزایی در دستیابی به توسعه پایدار، رشد 50 درصدی در سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای و رشد 34 درصدی در بخش آموزش را از موفقیت های این سازمان در حوزه مهارت آموزی برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تبریک فرا رسیدن روز ششم مرداد- روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای پیامی به مناسبت آغاز هفته ملی مهارت صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: بسم اللّه الرحمن الرحیم جایگاه و اهمیت مهارت آموزی به عنوان زیر ساخت اشتغال و درآمدزایی در دستیابی به توسعه پایدار به جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست و بنا برتجارب و مطالعات،صرفاً ﺑﺎ اﯾﺠﺎد ﮐﺎر و ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﺎر آﻓﺮﯾﻨﯽ درﺳﻄﺢ کشورمان، می توان ﮐﺎرآﻣﺪی کشور عزیز ایران اسلامی را در دنیا به اثبات رساند.

بدون تردید، ﻣﻬﺎرت آﻣﻮزیﻋﺎمل ﻣﻬﻢ و تأثیرگذاری برای تحقق این هدف استراتژیک و ﻧﯿﻞ ﺑﻪ اﻗﺘﺼﺎد پویا و رﻫﺎﺋﯽ از اﻗﺘﺼﺎد ﻣﻨﻬﺎی ﻧﻔﺖ و ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺛﺮوت ﺧﻮاﻫﺪ ﺑود.

با توجه به اینکه نقش نیروی انسانی توانمند و ماهر به عنوان عنصر کلیدی در تحقق نامگذاری سال توسط حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) نمایان می باشد


برچسب ها: مهارت آموزی - مهارت - سازمان آموزش فنی و حرفه ای - رفاه اجتماعی - توسعه پایدار - فنی و حرفه ای - آموزش های فنی و حرفه ای
آخرین اخبار سرویس:

رشد 34 درصدی آموزش های مهارتی در کشور

رشد 34 درصدی آموزش های مهارتی در کشور