مطالب مرتبط:
راه یابی هشت پویانمایی ایران به جشنواره ملبورن
هشت پویانمایی ایران در راه جشنواره ملبورن
معرفی انیمیشن | پری دردسرساز
جنجال جدید پرستو صالحی درباره ایران / مجبورم انصراف بدم!
آیا ایران از حمله به اسراییل صرف نظر کرده است؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 مرداد 1403 ساعت 14:202024-08-21فرهنگي

عصر طلایی انیمیشن ایران در ملبورن


پویانمایی «در سایه سرو» و هفت انیمیشن قدیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتادودومین جشنواره بین المللی فیلم ملبورن استرالیا نمایش داده می شود.

- پویانمایی در سایه سرو و هفت انیمیشن قدیمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتادودومین جشنواره بین المللی فیلم ملبورن استرالیا نمایش داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انیمیشن در سایه سرو ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی در بخش مسابقه فیلم های انیمیشن کوتاه جشنواره بین المللی فیلم ملبورن حضور دارد.

همچنین مجموعه ای از هفت انیمیشن کوتاه کلاسیک کانون در سبک ها و مضامین مختلف، از تلاش های اولیه انیماتوران کانون در قالب برنامه ای با عنوان عصر طلایی انیمیشن ایران در سال های 1965 تا 1977 میلادی بر پرده جشنواره هفتادودوم ملبورن نمایش داده می شود.

هفت اثر کانون پرورش فکری شامل شهر خاکستری به کارگردانی فرشید مثقالی، سیاه پرنده به کارگردانی مرتضی ممیز، اتل متل و دنیای دیوانه دیوانه به کارگردانی نورالدین زرین کلک و فیلم های رخ ، من آنم که و ملک خورشید به کارگردانی علی اکبر صادقی است که روز سوم شهریور 1403 (24 آگوست 2024) به نمایش گذاشته خواهند شد.

این تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرایش زیبایی شناختی متفاوتی از سال های ابتدایی تولید انیمیشن در ایران را آشکار می


برچسب ها: انیمیشن - کانون پرورش فکری - کانون پرورش فکری کودکان - کودکان و نوجوانان - فیلم ملبورن - ملبورن - بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

عصر طلایی انیمیشن ایران در ملبورن

عصر طلایی انیمیشن ایران در ملبورن