مطالب مرتبط:
قالیباف تذکر رسایی درباره صحبت های عراقچی را نپذیرفت
حمید رسایی: دیروز آقای عراقچی با خطاب قرار دادن آقای ثابتی طوری صحبت کرد که انگار نقد برنامه و کارنامه ایشان یعنی زیر سوال بردن ولایت مداری مجلس/ قالیباف: در دستور صحبت کنید
جر و بحث رسایی با قالیباف در مجلس/ درخواست اخطار قانون اساسی رسایی تذکر آیین نامه ای شد؛ قالیباف پاسخ داد
پاسخ قالیباف به تذکر رسایی: روند جدید ثبت نام موافقین و مخالفین وزرا دقیق و منظم است
پاسخ قالیباف به تذکر رسایی: کار مجلس درست و منظم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1403 ساعت 17:552024-08-19سياسي

تذکر ثابتی درباره صحبت های عراقچی و پاسخ قالیباف


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره صحبت های روز گذشته وزیر پیشنهادی خارجه تذکری را مطرح کرد که در پاسخ رییس مجلس از او خواست که در دستور مجلس صحبت کند.

- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره صحبت های روز گذشته وزیر پیشنهادی خارجه تذکری را مطرح کرد که در پاسخ رییس مجلس از او خواست که در دستور مجلس صحبت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین ثابتی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، با استناد بند 11 ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس درباره حفظ شأن و دفاع از حقوق نمایندگان گفت: متاسفانه روز گذشته یکی از وزرای پیشنهادی در پاسخ به سوالم نکاتی را به بنده نسبت دادند که وارد نبود.

نماینده تهران افزود: وزیر پیشنهادی به جای پاسخ به بحث های تخصصی بنده همچون علت باقی مانند تحریم ها، یکسری مواردی را مطرح کرد از جمله اینکه مذاکرات احیای برجام با هماهنگی دستگاه بالادستی بوده است؛ لطفا مجوز را اعلام کنند چون خود ایشان در کمیسیون ها گفته اند که این طرح دو بار توسط رهبری رد شده است.

با کدام مجوز این مذاکرات در سال 92 راه افتاده است؟ در این هنگام قالیباف رییس مجلس از ثابتی خواست که تذکرش را براساس دستور بدهد؛ ثابتی در واکنش گفت: قبول نکردید که براساس ماده 75 تذکر بدهم اکنون طبق ماده 22 تذکر می دهم.


برچسب ها: پیشنهادی - وزیر پیشنهادی - کمیسیون امنیت ملی - عضو کمیسیون امنیت - مجلس - وزرای پیشنهادی - کمیسیون امنیت
آخرین اخبار سرویس:

تذکر ثابتی درباره صحبت های عراقچی و پاسخ قالیباف

تذکر ثابتی درباره صحبت های عراقچی و پاسخ قالیباف