مطالب مرتبط:
ایثارگران نماد صیانت از ایران اسلامی در برابر دشمنان هستند
وزیر پیشنهادی ارشاد: ظرفیت های افتخارآمیز بن مایه بازآفرینی فرهنگ و هنر ایران اسلامی خواهد بود/ سینمای ایران حتماً باید بالندگی بیشتری پیدا کند
امام جمعه خاش: انقلاب اسلامی ایران با تلاش فعالان مساجد شکل گرفت
موسویان: امید به بهبود روابط ایران و آلمان با تلاش های دیپلماتیک و فرصت دولت جدید پزشکیان | موسویان، سفیر پیشین ایران در آلمان در واکنش به پلمب موسسه گوته  آلمان در تهران: گفته شده این اقدامی متقابل برای بستن مراکز فرهنگی و اسلامی در آلمان است
هشدار جنجالی دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی به مسعود پزشکیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 23:102024-08-20سياسي

ایثارگران نماد صیانت از ایران اسلامی در برابر دشمنان هستند


سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به نقش فراموش نشدنی ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس گفت: ایثارگران نماد صیانت از ایران اسلامی در برابر دشمنان هستند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ،تراب محمدی در دیدار از جانبازان آسایشگاه فجر تبریز گفت: وقتی از ایثار سخن می گوییم کسی بالاتر از جانبازان و پزشکان در ذهن متصور نمی شود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: زمانی که استکبار جهانی برای نابودی نظام اسلامی اقدام و پس از آن جنگ تحمیلی را آغاز کرد تا به زعم خود انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کند و سلطه خود را ادامه دهد هدفش این بود که ایران را همچون برخی کشورها مستعمره خود قرار دهد.

تراب محمدی تاکید کرد: آنان متوجه نبودند در ایران شیرمردان و شیرزنانی وجود دارند که اجازه نمی دهند انقلابشان از بین برود.

وی گفت: در چنین اوضاع و احوالی شما بزرگواران با شجاعت تمام هشت سال در برابر متجاوزان ایستادگی کردید و اجازه تعدی به خاک کشور عزیزمان را ندادید.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی امنیت را مولفه مهم بالندگی جامعه دانست و ادامه داد: اهمیت این مهم زمانی درک می شود که جنایت داعش را در کشور های اسلامی تداعی کنیم.


برچسب ها: استانداری آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - ایثارگران - آذربایجان - اسلامی - ایران اسلامی - ایران
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگران نماد صیانت از ایران اسلامی در برابر دشمنان هستند

ایثارگران نماد صیانت از ایران اسلامی در برابر دشمنان هستند