مطالب مرتبط:
واگذاری اسناد 3 هزار و 200 نفر از اهالی سوهانک و رفع مشکل 30 ساله
واگذاری اسناد 3 هزار و 200 نفر از اهالی سوهانک و رفع مشکل 30 ساله
واگذاری اسناد 3 هزار و 200 نفر از اهالی منطقه سوهانک تهران و رفع مشکل 30 ساله مالکیتی
واگذاری اسناد 3200 نفر از اهالی سوهانک تهران و رفع مشکل 30 ساله مالکیتی
واگذاری اسناد 3200 نفر از اهالی منطقه سوهانک تهران و رفع مشکل 30 ساله مالکیتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 10:452024-07-24سياسي

رفع مشکل 30 ساله ثبتی با واگذاری 3 هزار و 200 سند


؛ حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آیین واگذاری این اسناد مالکیت افزود: با حمایت های دستگاه قضایی استان تهران و تلاش های شبانه روزی مدیریت و کارکنان ثبت استان، مشکل مالکیتی 30 ساله پلاک 11524 فرعی 79 اصلی مربوط به شرکت تعاونی کارکنان جهاد سازندگی برطرف شد.

وی گفت: با اصلاح هندسی این پلاک و رفع تعارض آن با پلاک های همجوار و همچنین تداخل آن با پهنه منابع طبیعی، مشکل مربوط به اسناد مالکیت 3 هزار و 200 نفر از اعضای این شرکت تعاونی طی عملیاتی جهادی رفع و این اسناد صادر شد.

بابایی ادامه داد: این پلاک از چند جنبه دارای مشکلاتی بود که همه همکاران قضایی و ثبتی استان تهران تلاش کردند با وجود تعارض های موجود، این مسئله به نفع مردم مرتفع حل شود.

همچنین علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران هم در این مراسم با اشاره به سیاست های دوره تحول و تعالی دستگاه قضایی و مدیران و کارکنان این دستگاه به عنوان خادمان مردم، این اقدام را برگ زرین دیگری از جانب قوه قضاییه به مردم عنوان کرد.

وی گفت: این مشکل در سال های طولانی و متمادی بخشی از مردم این منطقه را درگیر کرده و منجر به تشکیل پرونده های قضایی به لحاظ معارضین و اختلاف با منابع طبیعی شده بود که با تلاش دادگستری و ثبت استان و اهتمام و حمایت های رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، منج


برچسب ها: استان تهران - اسناد مالکیت - دستگاه قضایی - سازمان ثبت اسناد و املاک - شرکت تعاونی - رییس کل دادگستری استان - اسناد
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل 30 ساله ثبتی با واگذاری 3 هزار و 200 سند

رفع مشکل 30 ساله ثبتی با واگذاری 3 هزار و 200 سند