مطالب مرتبط:
پرواز رشت -آبادان برقرار شد
برقراری پرواز آبادان _ رشت در فرودگاه آبادان
برقراری مسیر جدید پروازی رشت- آبادان از فرودگاه سردارجنگل رشت
آبادان مقصد پروازی جدید از فرودگاه سردارجنگل رشت
آقای رییس جمهور، مانع اختصاصی سازی و تخریب بافت تاریخی آبادان شوید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 12:102024-08-05سياسي

پرواز رشت به آبادان برقرار شد


مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان اینکه مسیر جدید پروازی رشت - آبادان از فرودگاه سردار جنگل برقرار شد، گفت: در حال حاضر 12 شرکت هواپیمایی در 9 مسیر داخلی در فرودگاه سردار جنگل رشت فعالیت دارند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان اینکه مسیر جدید پروازی رشت - آبادان از فرودگاه سردار جنگل برقرار شد، گفت: در حال حاضر 12 شرکت هواپیمایی در 9 مسیر داخلی در فرودگاه سردار جنگل رشت فعالیت دارند.

سید محسن میرحسینی امروز، 15 مردادماه در گفت وگو با خبرنگاران، از برقراری مسیر جدید پروازی از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت خبر داد و اظهار کرد: این بار آبادان مسیر پروازی جدید از فرودگاه سردار جنگل رشت خواهد بود.

وی با بیان اینکه پرواز مسیر اصفهان توسط شرکت هواپیمایی پارس در روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برقرار است، افزود: در حال حاضر 12 شرکت هواپیمایی در 9 مسیر داخلی و چهار مسیر خارجی در فرودگاه سردار جنگل رشت فعالیت دارند.

مدیرکل فرودگاه گیلان ادامه داد: با برقراری پرواز آبادان، پس از اهواز، عسلویه، بندرعباس و کیش این پنجمین شهر در جنوب کشور است که به صورت مستقیم از رشت به آن مقاصد پرواز انجام می شود.

میرحسینی با اشاره به اینکه پرواز در مسیرهای تهران، مشهد، شیراز و اصفهان نیز در ایام هفته از این فرودگاه انجام می شود، اضافه کرد: بغداد


برچسب ها: سردار جنگل - فرودگاه - فرودگاه سردار جنگل رشت - شرکت هواپیمایی - مسیر - هواپیمایی - سردار
آخرین اخبار سرویس:

پرواز رشت به آبادان برقرار شد

پرواز رشت به آبادان برقرار شد