مطالب مرتبط:
اسماعیلی: سیدعباس صالحی مورد اعتماد رهبری است
وزیر ارشاد: جای مجلس بودم به سیدعباس صالحی رای می دادم
قیمت خودرو های داخلی امروز 30 مرداد 1403 | کاهش 10 میلیونی این خودرو در بازار + جدول
درهم گران شد! / قیمت درهم امارات امروز سه شنبه 30 مرداد ماه 1403
طلای جهای ریخت! / قیمت جهانی طلا امروز سه شنبه 30 مرداد ماه 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 14:352024-08-20سياسي

سیدعباس صالحی به روایت 96 و 1403


 سیدعباس صالحی دوباره با عنوان وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پشت تریبون مجلس شورای اسلامی رفت تا اعتماد نمایندگان مجلس را برای تصدی این سمت بگیرد.

-  سیدعباس صالحی دوباره با عنوان وزیر پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پشت تریبون مجلس شورای اسلامی رفت تا اعتماد نمایندگان مجلس را برای تصدی این سمت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز سه شنبه، سی ام مرداد، سیدعباس صالحی - وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت چهاردهم - در جایگاه دفاع و ارائه برنامه هایش در حوزه های زیرمجموعه این وزارتخانه، در صحن مجلس شورای اسلامی حضور یافت؛ این درحالی است که او پیش تر در سال 1396 چنین تجربه ای را از سر گذرانده بود با این تفاوت که در دوره پیشین نماینده ای در مخافت با او سخن گفت اما در این دوره نماینده ای با او مخالفتی نداشت.

سید عباس صالحی در نطق امروزش همانند سال 1396 به طرح مسائل کلی پرداخت؛ هرچند وارد نشدن به جزییات چالش های پیش رو، از ایراداتی است که برای همه وزیران پیشنهادی می توان تاحدودی وارد دانست.

صالحی در نطق سال 1396 تقریبا از روی چالش های اساسی حوزه فرهنگ از جمله تعدد نهادهای تصمیم گیرنده درباره تولیدهای فرهنگی و هنری و مشکلات اهالی فرهنگ با این نهادها از جمله ممیزی، توقیف فیلم ها، لغو کنسرت ها و نمایش تئاتر و مشکلات مربوط


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - سیدعباس صالحی - مجلس شورای اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - عباس صالحی - وزیر پیشنهادی - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

سیدعباس صالحی به روایت 96 و 1403

سیدعباس صالحی به روایت 96 و 1403