مطالب مرتبط:
اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای تقویت امنیت سایبری سازمان ثبت احوال
با ورود و پیگیری سازمان بازرسی پرداخت 9500 میلیارد تومان اعتبار به بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی کشور مصوب شد
تولید هر یکهزار مگاوات برق بیش از 700 هزار میلیارد هزینه در بردارد
73 میلیارد تومان سود خالص کترام
پرونده 13 باشگاه لیگ برتری به کمیته انضباطی رفت/ تراکتور شاگرد اول شد؛ استقلال، پرسپولیس و سپاهان 5 میلیارد تومان جریمه می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 09:552024-08-03اقتصادي

700 میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی ها


، سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از ایجاد 24 معبر در شهر با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان خبر داد و افزود: بودجه شهرداری یزد برای امسال 5 هزار و 300 میلیارد مصوب شده که بیشترین حجم اعتبار امسال، مربوط به مسائل عمرانی، حمل و نقل و ترافیک است.

حجت الاسلام حیدری گفت: در کلان طرح های شهرداری یزد، بیش از 700 میلیارد تومان برای تملک و آزادسازی معابر، 200 میلیارد تومان برای ایجاد و اصلاح تقاطع های یزد، 50 میلیارد برای استفاده بهینه از منابع آب و 240 میلیارد اعتبار نیز برای آسفالت معابر، زیرسازی و جدول گذاری اختصاص یافته است.

حجت الاسلام حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: تملک و آزادسازی این معابر به تنهایی 700 میلیارد تومان از بودجه شهرداری را به خود اختصاص داده و امیدواریم با اجرای این معابر شاهد اتفاقات خوبی در کاهش ترافیک برخی معابر شهر باشیم.

وی افزود: بلوار دانش پایه، شهدای نصرآباد، تبلیغات اسلامی و باند دوم بلوار نصر در منطقه یک و بلوار اطهر و خیابان رضوان آزادسازی کامل انجام و بلوار امام محمد باقر (ع) و بلوار پیامبر اعظم (ص) در منطقه دو بیش از 50 درصد آزادسازی صورت گرفته است.

حجت الاسلام حیدری افزود: همچنین بلوار اسلامی ندوشن، 80 درصد و بلوار شهیدان پارساییان و شارق یزدی در منطقه سه بطور کامل آزاد سازی شده است.


برچسب ها: میلیارد تومان - میلیارد - شورای اسلامی شهر یزد - سخنگوی شورای اسلامی - شورای اسلامی شهر - تومان - معابر
آخرین اخبار سرویس:

700 میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی ها

700 میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی ها