مطالب مرتبط:
مدیر سرویس مخفی آمریکا استعفا داد
مدیر سرویس مخفی آمریکا استعفا کرد
افزایش درخواست ها برای برکناری مدیر سرویس مخفی آمریکا
رییس سرویس مخفی آمریکا در پی سوء قصد به جان ترامپ استعفا داد
رییس سرویس مخفی آمریکا استعفا داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 18:202024-07-23بين الملل

مدیر سرویس مخفی آمریکا استعفا کرد


منابع آگاه به رسانه های آمریکایی گفتند مدیر سرویس مخفی ایالات متحده به دلیل قصور این سرویس در ماجرای ترور نافرجام «دونالد ترامپ» از سمت خود کناره گیری کرده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کیمبرلی چیتل رییس سرویس مخفی ایالات متحده به دلیل ناتوانی این سازمان در جلوگیری از تلاش برای ترور دونالد ترامپ از سمت خود استعفا داد.

سه منبع آگاه به شبکه خبری ان بی سی گفتند چیتل در پی درخواست های متعدد قانون گذاران آمریکایی برای کناره گیری از منصب خود، امروز استعفای خود را اعلام کرده است.

2 مقام آگاه گفتند او قرار است تا ساعاتی دیگر بیانیه ای رسمی در این باره منتشر کرده و استعفای خود را به صورت علنی اعلام کند.

سرویس مخفی ایالات متحده در روز دوشنبه نیز در شهادت خود برابر کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا گفت که سوءقصد نافرجامی که در 13 ژوییه علیه ترامپ صورت گرفت مهم ترین شکست عملیاتی سرویس مخفی آمریکا در دهه های گذشته بوده و سرویس مخفی مسئولیت کامل آن را می پذیرد.

جیمز کومر رییس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا که ریاست این جلسه را برعهده داشت، در آغاز جلسه و پیش از طرح پرسش های خود از چیتل، خواستار استعفای او شد و 13 ژوییه را یکی از تاریک ترین روزهای سیاست آمریکا توصیف کرد.


برچسب ها: سرویس مخفی - ایالات متحده - آمریکا - سرویس - استعفا - دونالد ترامپ - مجلس نمایندگان آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

مدیر سرویس مخفی آمریکا استعفا کرد

مدیر سرویس مخفی آمریکا استعفا کرد