مطالب مرتبط:
برنامه مسابقات تیم مشهد در لیگ برتر کشتی آزاد اعلام شد
جمله مهم فرستاده پادشاه اردن به پزشکیان درباره برنامه نتانیاهو
جزییات برنامه مجلس برای برگزاری جلسات رای اعتماد کابینه دولت پزشکیان
روایت تکان دهنده مجری برنامه شبکه نسیم از حاج قاسم + فیلم
برنامه نمایندگان قزوین در المپیک پاریس مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 12:052024-08-05سياسي

پخش برنامه جدید «معزا» از فردا


اولین قسمت از برنامه «معزا» به تهیه کنندگی محمدرضا کاشانی موحد از فردا مقارن با اول ماه صفر ساعت 8:30 روی آنتن شبکه تهران می رود.

- اولین قسمت از برنامه معزا به تهیه کنندگی محمدرضا کاشانی موحد از فردا مقارن با اول ماه صفر ساعت 8:30 روی آنتن شبکه تهران می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه تحلیلی مذهبی معزا با محوریت بررسی تاریخچه عزاداری مردم ایران در 30 قسمت 25 دقیقه ای از فردا سه شنبه، 16 مرداد از شبکه تهران پخش می شود.

این برنامه تحلیلی با اجرای سید حسین متولیان و کارشناسی حجت الاسلام سید عباس موسوی مطلق به بررسی دقیق تاریخچه عزاداری مردم ایران از زمان آل بویه تا عصر حاضر می پردازد و نقش حکومت ها در دوره های مختلف تاریخی واکاوی و تبیین می شود.

برنامه تحلیلی مذهبی معزا در تکیه دربند ضبط و تولید شده است و گفتگو با کارشناس مذهبی، پخش وله و میان برنامه از بخش های این برنامه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه از فردا از ابتدای ماه صفر در 30 قسمت 25 دقیقه ای از شبکه تهران پخش می شود.

انتهای پیام


برچسب ها: برنامه - شبکه تهران - حجت الاسلام سید عباس موسوی - تهیه کنندگی - مردم ایران - سید عباس موسوی مطلق - پایگاه اطلاع رسانی
آخرین اخبار سرویس:

پخش برنامه جدید «معزا» از فردا

پخش برنامه جدید «معزا» از فردا