مطالب مرتبط:
نخبگان علمی از نورانیت احکام الهی برای نشاط اجتماعی بهره گیرند
ابلاغ همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی|حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی شد؟/خبر مهم از واریز معوقات همسان سازی حقوق بازنشستگان
پایش تغییرات فرهنگی می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی منجر شود
آسیب های اجتماعی نتیجه فقر فرهنگی است
نوجوان ایرانی در شبکه های اجتماعی دنبال چه چیزهایی هستند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 15:202024-08-16اقتصادي

صباشهر روی دور تند توسعه/نشاط اجتماعی در دستور کارمدیریت شهری است


شهردار صبا شهر از بهسازی و تکمیل بوستان شهروند و افتتاح پروژه های مهم طی هفته دولت در این منطقه خبر داد و گفت: مدیریت شهری نگاه ویژه ای به نشاط اجتماعی شهروندان دارد.

- شهریار- شهردار صبا شهر از بهسازی و تکمیل بوستان شهروند و افتتاح پروژه های مهم طی هفته دولت در این منطقه خبر داد و گفت: مدیریت شهری نگاه ویژه ای به نشاط اجتماعی شهروندان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد برنجی صبح جمعه در حاشیه بازدید از مراحل بهسازی و تکمیل بوستان شهروند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه 40 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و طی آن از 24 مردادماه مناقصه اعلام شده است.

شهردار صبا شهر با اشاره به اینکه مدیریت شهری نگاه ویژه ای به نشاط اجتماعی شهروندان دارد گفت: در این خصوص تمام همتمان را به کار گرفته ایم تا در کوتاه ترین زمان بوستان در اختیار مردم قرار بگیرد.

برنجی در ادامه به برگزاری مناقصه عمومی برای اجرای پروژه لکه گیری و آسفالت معابر شهر با 400 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و عنوان کرد: این پروژه نیز از طریق مناقصه عمومی به پیمانکار واجد شرایط واگذار می شود.

شهردار صباشهر بیان کرد: پروژه هایی که امروز در دست مدیریت شهری قرار گرفته اند سال ها نیمه تمام رها شده بودند، که هم اکنون با برنامه ریزی، تلاش و همت همکاران در شهرداری و شو


برچسب ها: نشاط اجتماعی - مدیریت شهری - شهروند - اجتماعی - بوستان - شهروندان - مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

صباشهر روی دور تند توسعه/نشاط اجتماعی در دستور کارمدیریت شهری است

صباشهر روی دور تند توسعه/نشاط اجتماعی در دستور کارمدیریت شهری است