مطالب مرتبط:
حسین شریعتمداری: آقای پزشکیان! این شتر به کوی لیلی نمی رود/سه تفسیر از مانیفست رییس جمهور منتخب در عرصه سیاست خارجی/اعتراض عارف به سهم خواهی اصلاح طلبان از پزشکیان
سهم خواهی صدای رییس جمهور را هم درآورد
سهم خواهی صدای رییس جمهور را هم درآورد
وقتی انتخاب اعضای کابینه صدای مسعود پزشکیان را حسابی درآورد! / پزشکیان به چه کنم چه کنم افتاد! + فیلم
دیدار اعضای مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران با پزشکیان رییس جمهور منتخب - گزارش تصویری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1403 ساعت 11:252024-07-24سياسي

نخعی: رییس جمهور به دور از سهم خواهی ها اعضای کابینه را انتخاب کند


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود رییس جمهور منتخب با پایبندی به نظام شایسته سالاری اعضای کابینه را به مجلس معرفی کند.

- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود رییس جمهور منتخب با پایبندی به نظام شایسته سالاری اعضای کابینه را به مجلس معرفی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی نخعی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: از نگاه بنده اولین و مهمترین گام در جهت ارتقای بهره وری و تحقق شعارهای رییس جمهور، پایبندی به نظام شایسته سالاری در انتخاب اعضای کابینه است.

انتظار می رود آقای پزشکیان به دور از فشارها به گونه ای اعضای کابینه را انتخاب کند که شاهد یک همکاری و همدلی و هم افزایی در کشور برای خدمت به مردم باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر نهادینه کردن مرام رییس جمهور در ساده زیستی و بی آلایشی و پرهیز از تشریفات غیرضرور از دیگر مواردی است که انتظار می رود به عنوان یک سبک مدیریتی و رفتاری در تمام سطوح دولت عملیاتی و اجرایی شود.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار تمام مسئولیت هایی که رییس جمهور بر عهده دارد چندین موضوع وجود دارد که انتظار می رود رییس جمهور به صورت ویژه به آنها توجه کند؛ نکته اول بحث عدالت محوری و رفع تبعیض در حوزه اقتصاد و توزیع عادلانه


برچسب ها: اعضای کابینه - رییس جمهور - شایسته سالاری - کمیسیون انرژی مجلس - عضو کمیسیون انرژی - مجلس شورای اسلامی - رییس جمهور منتخب
آخرین اخبار سرویس:

نخعی: رییس جمهور به دور از سهم خواهی ها اعضای کابینه را انتخاب کند

نخعی: رییس جمهور به دور از سهم خواهی ها اعضای کابینه را انتخاب کند