مطالب مرتبط:
استاندار همدان: شرایط فرهنگی جامعه برای ازدواج جوانان تقویت شود
نگاه تخصصی به امور مختلف باید در جامعه نهادینه شود
دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با رییس جمهور منتخب/ حاجی صادقی: دکتر پزشکیان عنوان کرد باید یک تلقی جدید از دین داری به جامعه ارائه دهیم/ ایشان کاملا به جوانان حق می دادند، زمانی که یک دین داری اجباری و تحمیلی به آنها القا کنیم، متقاعد نشوند
جوانی جمعیت نشانه بالندگی جامعه است
قران آموزی به روشی جدید در موسسه جامعه القرآن ورامین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 19:102024-07-25سياسي

با شبیخون فرهنگی در جامعه مواجه هستیم


نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه امروز با شبیخون فرهنگی در جامعه مواجه هستیم، گفت: مسائل و مشکلات فرهنگی در جامعه مدرن امروز ریشه یابی و برای آن چاره اندیشی شود.

- آیت الله حبیب اله شعبانی پنجشنبه 4مرداد در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره سیمرغ وزرات بهداشت در مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان ضمن تبریک به منتخبین جشنواره، اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند به اعتلای فرهنگی جامعه را به دنبال داشته باشد.

وی بیان کرد: امیدوارم دولت جدید بتواند در حوزه های مختلف به خصوص اقتصادی موفق باشد و عملکرد خوبی را در حوزه جوانی جمعیت شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید جست و جو کرد که ریشه مشکلات فرهنگی جامعه کجاست و چرا بشر امروزی با وجود امکانات بیشتر، احساس آرامش کمتری دارد، تصریح کرد: امروز مردم رفاه بیشتری نسبت به 10 سال گذشته دارند اما آرامش کمتری دارند و باید دلیل این موضوع مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه باید بررسی کرد که نگاه های فمنیستی و ظلم کردن به زنان سبب مشکلات فرهنگی شده است یا خیر؟، افزود: آنچه که امروز در مدرنیته مطرح می شود بر مشکلات فرهنگی افزوده لذا در این راستا باید چاره اندیشی کرد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - فرهنگی - جامعه - شبیخون فرهنگی - مشکلات فرهنگی - دانشگاه علوم پزشکی همدان
آخرین اخبار سرویس:

با شبیخون فرهنگی در جامعه مواجه هستیم

با شبیخون فرهنگی در جامعه مواجه هستیم