مطالب مرتبط:
فوری| علت صدای انفجار در غرب کشور چه بود؟
فوری| علت صدای انفجار در غرب کشور چه بود؟
صدای انفجارهای پیاپی در غرب کشور
ماجرای صدای انفجار در قصر شیرین چیست
صدای انفجار در قصرشیرین؛ ماجرا چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 13:302024-08-11سياسي

شنیده شدن صدای انفجار در غرب کشور + جزییات


معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: با هوشیاری و آمادگی بالای نیروهای مسلح مستقر در مرز قصرشیرین و دیگر نقاط کرمانشاه، منطقه غرب کشور از امنیت بالایی برخوردار است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مراد باباخانی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصر شیرین در گفتگو با ایرنا، افزود: گروه توپخانه و موشکی 62 مومنون قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در راستای حفظ و ارتقای سطح آمادگی رزمی نیروهای خود در منطقه عمومی کاسه کبود حوزه استحفاظی شهرستان های قصرشیرین و گیلانغرب در روزهای 19 تا 23 مردادماه سال جاری به مدت پنج روز از ساعت 5:30 صبح تا 18 عصر اقدام به برگزاری رزمایش نموده و صدای انفجارها ناشی از برگزاری این رزمایش است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان قصرشیرین که از علت انفجارها خبر نداشته و ممکن است نگران شده باشند، اظهار کرد: برگزاری این رزمایش جای کوچکترین نگرانی برای شهروندان منطقه ندارد.

 معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: این رزمایش به منظور ارتقای رزمی نیروهای مسلح تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه دارد.

باباخانی تصریح کرد: با هوشیاری و آمادگی بالای نیروهای مسلح مستقر در مرز قصرشیرین و دیگر نقاط کرمانشاه، منطقه غرب کشور از امنیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها: قصرشیرین - شیرین - قرارگاه منطقه ای نجف اشرف - برگزاری - معاون سیاسی - منطقه - انفجار
آخرین اخبار سرویس:

شنیده شدن صدای انفجار در غرب کشور + جزییات

شنیده شدن صدای انفجار در غرب کشور + جزییات