مطالب مرتبط:
کاپیتان تیم ملی به آبی ها پیوست
کاپیتان تیم ملی به آبی ها پیوست
کاپیتان تیم ملی به آبی ها پیوست
یک حلقه چاه آب برای رفع تنش آبی روستاهای لیشتر گچساران وارد مدار شد
تجهیز یک حلقه چاه آب برای رفع تنش آبی روستا های لیشتر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 15:102024-08-10ورزشي

رفع معضل کم آبی در سمنان نیازمند نگرش ملی است


استاندار سمنان با اشاره به دیدار این هفته خود با وزیر نیرو و پیگیری پروژه های مرتبط با آب، گفت: رفع معضل کم آبی در استان سمنان نیازمند یک نگرش ملی است.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به دیدار این هفته خود با وزیر نیرو و پیگیری پروژه های مرتبط با آب، گفت: رفع معضل کم آبی در استان سمنان نیازمند یک نگرش ملی است.

سیدمحمدرضا هاشمی امروز (20 مرداد ماه) در آیین رونمایی از کتاب حرفی برای گفتن ندارم و تجلیل از دختران دو شهید مدافع حرم استان سمنان در سپاه قائم این استان، اظهار کرد: سالانه میلیون ها زائر از محورهای استان سمنان عبور می کنند و مسئولان کشور باید برای رفع نیاز آبی و درمانی این جمعیت چاره ای بیندیشند.

وی به وجود 650 کیلومتر از محور پرتردد تهران - مشهد در گستره جغرافیایی استان سمنان اشاره و بیان کرد: در تخصیص منابع مختلف به استان باید به تردد میلونی زوار از استان که بین 10 تا 20 میلیون ارزیابی می شود، با رویکردی ملی توجه شود.

او با بیان اینکه این جمعیت میلیونی نیازمند آب و درمان است، افزود: در تخصیص اعتبارات به استان نباید فقط به شاخص های مبتنی بر جمعیت استان توجه شود.

مزاح استاندار با رییس فدراسیون: مشکل سمنان تاج است! هاشمی با اشاره به سفر این هفته مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال به سمنان، گفت: من خطاب به او به مزاح عرض کرد


برچسب ها: استان سمنان - استان - سمنان - استاندار سمنان - نیازمند - وزیر نیرو - کم آبی
آخرین اخبار سرویس:

رفع معضل کم آبی در سمنان نیازمند نگرش ملی است

رفع معضل کم آبی در سمنان نیازمند نگرش ملی است