مطالب مرتبط:
راه اندازی قرارگاه رصد و پایش در ستاد امربه معروف همدان
راه اندازی قرارگاه رصد و پایش در ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر همدان
راه اندازی قرارگاه رصد و پایش در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان
قرارگاه رصد و پایش ستاد امر به معروف در همدان راه اندازی شد
راه اندازی قرارگاه رصد و پایش در همدان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 11:452024-08-15سياسي

راه اندازی قرارگاه رصد و پایش در ستاد امربه معروف همدان


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: قرارگاه رصد و پایش در ستاد امربه معروف و نهی ازمنکرهمدان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میثم صابریون اظهار کرد: راه اندازی قرارگاه رصد و پایش به عنوان یک اقدام راهبردی، در ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، این قرارگاه ها با هدف نظارت بر عملکرد، شناسایی تهدیدها و فرصت ها، و بهبود تصمیم گیری ایجاد می شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان بیان کرد: مطابق ماده 8 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، مردم از حق دعوت به خیر، نصیحت، ارشاد در مورد عملکرد دولت برخوردارهستند و در چارچوب شرع و قوانین می توانند نسبت به کلیه مسئولین از صدر تا ذیل، امر به معروف و نهی از منکر کنند.

وی افزود: ستاد استان، به منظور نظارت بر عملکرد دستگاه ها، ایجاد بستر مناسب به منظور تحقق این ماده از قانون و ایفای نقش نظارتی خویش؛ با جمع آوری، تحلیل و تفسیر گزارشات مردمی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، اقدام به راه اندازی قرارگاهی تحت عنوان رصد و پایش نموده است.

صابریون در ادامه تصریح کرد: این قرارگاه با رصد، پایش و احصاء نظام مسائل استان؛ در حوزه های یاد شده و با شناسایی روندها، پیش بینی رویدادهای آینده و اتخاذ تصمیمات به موقع، از ظرفیت نرم افزار مطالبه گری


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - ستاد امر به معروف و نهی - ستاد امر به معروف - امر به معروف - نهی از منکر - معروف - راه اندازی
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی قرارگاه رصد و پایش در ستاد امربه معروف همدان

راه اندازی قرارگاه رصد و پایش در ستاد امربه معروف همدان