مطالب مرتبط:
رییس فدراسیون دوومیدانی: دبیر من، هم المپیک را دیده هم بازی های آسیایی را؛ سفر زیاد رفته و تشنه سفر نیست/ با این ورزش هم به کاملترین شکل، آشناست
واکنش وزیر ورزش به لباس کاروان ایران در المپیک
واکنش جالب وزیر به انتقاد از لباس کاروان المپیک
واکنش جالب وزیر به انتقاد از لباس کاروان المپیک
واکنش وزیر ورزش و جوانان به جنجال لباس کاروان المپیک +فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 20:252024-08-03ورزشي

واکنش گودرزی به سفر خودش و عزیزی در حاشیه المپیک: از سخنگو بپرسید!


عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک پاسخگویی درباره سفرش به یک کشور اروپایی در حاشیه المپیک 2024 پاریس به همراه حمیدرضا عزیزی را به سخنگوی کمیته ملی المپیک ارجاع داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، پس از اینکه نسبت به حضور برخی افراد در کاروان ورزشی ایران در المپیک 2024 پاریس بدون مسئولیت مشخص نقدهایی صورت گرفت و در این زمینه گزارشی با عنوان به موضوع پرداخته شد.

پس از حضور این افراد در پاریس، مشخص شد که تعدادی از آنها به جای حضور در دهکده بازی ها و حداقل تماشای مسابقات ورزشکاران ایران در المپیک کشور فرانسه را به سوی کشورهای اروپایی دیگر ترک کرده اند.

در خصوص یکی از این افراد که به عنوان توریست راهی فرانسه شده بود گفته شده که وی راهی آلمان شده و در خصوص دو فرد دیگر، سفر به کشور هلند مطرح شده است.

در همین خصوص با مهدی گودرزی، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک تماسی برقرار شد تا صحت و سقم ماجرا را از زبان خودش بشنویم.

توریست های پاریس در تور اروپایی/ علت ناکامی پشت ناکامی در کاروان ورزش ایران چیست؟ گودرزی ابتدا در خصوص ارزیابی اش از عملکرد کاروان ورزشی ایران تا زمانی که خودض در پاریس حضور داشت به خبرنگار تابناک گفت: بر اساس پیش بینی های ما این موارد باید از طریق سخنگوی کمیته ملی المپیک پاسخ داده شود و از قبل در جلساتی که داشتیم تقسیم کار


برچسب ها: کمیته ملی المپیک - المپیک - المپیک 2024 پاریس - المپیک 2024 - کاروان ورزشی ایران - کشور - کمیته
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گودرزی به سفر خودش و عزیزی در حاشیه المپیک: از سخنگو بپرسید!

واکنش گودرزی به سفر خودش و عزیزی در حاشیه المپیک: از سخنگو بپرسید!