مطالب مرتبط:
مدیریت مسجد در انتظار یکپارچه سازی/اطلس مساجد کشور درحال تهیه است
پایان جشنواره الگو های برتر تدریس خراسان رضوی در مشهد
فعالیت 6 کارخانه سیار یخ سازی با ظرفیت تولید 40 هزار قالب یخ
آقایان لطفا این رفتار قالیباف را الگو قرار دهید
اصلاح و بهینه سازی ترمزهای اصلی پل جرثقیل های سقفی فولاد سبا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 13:352024-08-20ورزشي

الگو سازی 80 مسجد فعال در یزد


در شهر یزد 800 مسجد داریم که 10 درصد آنها را به عنوان پایلوت شناسایی کردیم و قرار است تا چند روز آینده در گردهمایی مساجد، 80 مسجد فعال به عنوان شاخص معرفی و الگو سازی می شوند.

وی با بیان اینکه 35 رابط در کل استان یزد داریم افزود: این رابطان نمایندگان امام جمعه ها بوده و با امور مساجد در ارتباطند.

 مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان یزد با اشاره به اینکه 10 ماه از فعالیت این مرکزدر استان یزد می گذرد ادامه داد: در سطح استان 1980 مسجد داریم که 1260 مسجد ثبت شده است و آموزش ائمه جاماعات نیز شهر به شهر و روستا به روستا در حال انجام است.

حجت الاسلام گندمی در مورد فعالیت و اهداف تشکیل این مرکز گفت: انسجام بخشی، استفاده از امام جماعت ها و هیئت امنا های فعال و خوب، مردم داری و عادل بودن، جذب جوانان و ورزشکاران به مساجد از جمله فعالیت های فرهنگی این مرکز است.

وی گفت: در طرح ملی مسجد امشب و فردا شب به همراه نماینده ولی فقیه در استان سرکشی از دو مسجد در منطقه ی ابرند آباد و بلوار جمهوری انجام خواهد شد.

  حجت الاسلام گندمی بیان کرد: تجلیل از حجت الاسلام میرجلیلی که از سال 54 تاکنون مسجد دار هستند، تجلیل از حجت الاسلام موسوی مسجد دار و ابوالشهید، سرکشی و دیدار از خانواده علمایی که سابقه 20 تا 25 سال پیش نمازی داشته و یا بیمار هستند از جمله برنامه های ا


برچسب ها: استان یزد - مسجد - فعال - مرکز رسیدگی به امور مساجد - مساجد - استان - فعالیت
آخرین اخبار سرویس:

الگو سازی 80 مسجد فعال در یزد

الگو سازی 80 مسجد فعال در یزد