مطالب مرتبط:
خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف راه اندازی شد
آموزش ترمز گیری اصولی در ترافیک و سرعت بالا | در سرعت بالا چطور کنترل خودرو را از دست ندهیم؟
راه اندازی خط اتوبوس مستقیم تهران به نجف
فولاد سازی قائنات در یک قدمی راه اندازی
فولاد سازی قائنات در یک قدمی راه اندازی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 12:102024-08-10اقتصادي

مرکز کنترل ترافیک شهری تربت حیدریه تجهیز و راه اندازی می شود


رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تربت حیدریه از تجهیز و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر تربت حیدریه با هزینه ای بالغ بر 360 میلیارد ریال خبر داد.

- تربت حیدریه- رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تربت حیدریه از تجهیز و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر تربت حیدریه با هزینه ای بالغ بر 360 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی علیزاده صبح شنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه از تجهیز و راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر تربت حیدریه با هزینه ای بالغ بر 360 میلیارد ریال با هدف کنترل ترافیک شهری خبر داد.

رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تربت حیدریه افزود: ده دوربین پلاک خوان، بیست و هفت دوربین نظارتی و دو دوربین ثبت تخلف از جمله تجهیزات این مرکز هستند که در آینده نزدیک با اتصال به کابل فیبر نوری که به صورت هوشمند عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به فرسودگی و عمر بالای ناوگان اتوبوسرانی درون شهری بخش خصوصی و ناوگان تاکسیرانی، افزود: میانگین سنی اتوبوس های بخش خصوصی فعال 22 سال است که برای تعویض و یا نوسازی این ناوگان با اعطای تسهیلات و کمک های دولتی آماده همکاری با بخش خصوصی و تاکسیرانان هستیم.

علیزاده با بیان اینکه خرید هر دستگاه اتوبوس حداقل شش تا هفت میلیارد تومان هزینه دارد و همچنین دو میلیارد تومان هزینه نوسا


برچسب ها: تربت حیدریه - سازمان حمل و نقل و ترافیک - مرکز کنترل ترافیک - کنترل ترافیک - شهرداری تربت حیدریه - حیدریه - ترافیک
آخرین اخبار سرویس:

مرکز کنترل ترافیک شهری تربت حیدریه تجهیز و راه اندازی می شود

مرکز کنترل ترافیک شهری تربت حیدریه تجهیز و راه اندازی می شود