مطالب مرتبط:
ترور شهید اسماعیل هنیه پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی را در پی دارد
ترور اسماعیل هنیه تعرض به امنیت جمهوری اسلامی ایران بود
رهبر انقلاب درباره ترور اسماعیل هنیه: رژیم صهیونیستی میهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رساند ولی زمینه مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت / ما در این حادثه تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، خونخواهی او را وظیفه خود می دانیم
باقری: جمهوری اسلامی بر حق پاسخ به ترور هنیه تاکید دارد
بیانیه حزب همبستگی ایران اسلامی در پی ترور شهید اسماعیل هنیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 07:202024-08-01بين الملل

روزنامه جمهوری اسلامی : عوامل ترور اسماعیل هنیه را بین نفوذی ها جستجو کنید


یک خبرنگار آمریکایی به نام «ریچارد گولدبرگ» 6 ساعت قبل از ترور اسماعیل هنیه نوشت: «نیروی هوایی اسراییل، دامنه قدرتش را امشب نشان خواهد داد».

- یک خبرنگار آمریکایی به نام ریچارد گولدبرگ 6 ساعت قبل از ترور اسماعیل هنیه نوشت: نیروی هوایی اسراییل، دامنه قدرتش را امشب نشان خواهد داد .

بعد از این بود که رژیم صهیونیستی در لبنان، عراق و تهران مرتکب سه عملیات تروریستی در یک شب شد و نیروهای کارآمد و باتجربه ای را از جبهه مقاومت گرفت.

ترور اسماعیل هنیه رییس دفتر جنبش حماس که صبح دیروز در تهران صورت گرفت، در عین حال که یکی از زشت ترین اقدامات رژیم صهیونیستی است، جنبه های دیگری دارد که باید ما را به آسیب شناسی خودمان وادار نماید.

  روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: زشتی اقدام رژیم صهیونیستی امری کاملاً طبیعی است زیرا این رژیم از آغاز تأسیس به صورت نامشروع به وجود آمد و در طول 76 سال تا امروز تمام اقداماتش خلاف قانون بوده است.

از چنین رژیم اشغالگر و کودک کشی که فقط یک فقره عملکردش کشتار حدود 40 هزار زن و کودک و افراد غیرنظامی در 10 ماه گذشته در غزه است، انتظاری غیر از اقدامات خلاف عرف بین المللی و عبور از خطوط قرمز قانونی نمی توان داشت.

  برای مقابله با دیوانگی های رژیم صهیونیستی، اقدامات تنبیهی در عین حال که اجتناب ناپذیرند، بازدارندگی لازم ر


برچسب ها: اسماعیل هنیه - رژیم صهیونیستی - روزنامه جمهوری اسلامی - خبرنگار آمریکایی - اسماعیل - صهیونیستی - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه جمهوری اسلامی : عوامل ترور اسماعیل هنیه را بین نفوذی ها جستجو کنید

روزنامه جمهوری اسلامی : عوامل ترور اسماعیل هنیه را بین نفوذی ها جستجو کنید