مطالب مرتبط:
کشف ماینر های 26 میلیاردی قاچاق در شیراز
کشف ماینرهای قاچاق در شاهرود
کشف و ضبط 24 قلم داروی قاچاق در داروخانه های دامپزشکی خراسان شمالی
کشف ماینر های قاچاق در شاهرود
60 میلیارد ریال کالای قاچاق در آب های استان بوشهر کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1403 ساعت 13:502024-08-06اقتصادي

کشف ماینرهای 26 میلیاردی قاچاق در شیراز


جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 26 میلیارد ریال دستگاه های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و قاچاق در شهرستان شیراز خبر داد.

- سردار یوسف ملک زاده امروز، 16 مرداد در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به شرایط فصلی و افزایش بیش از حد و غیر معمول دما در 2 ماه اخیر و افزایش مصرف برق و همچنین در راستای اجرای طرح های عملیاتی مشترک و برخورد هدفمند و تاثیرگذار با دستگاه های رمز ارز قاچاق و اخلال گران اقتصادی، ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی مطلع شدند 3 نفر در یکی از محله های شیراز اقدام به استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال می کنند، که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس به همراه کارشناسان اداره برق با هماهنگی قضایی به محل های مربوطه اعزام و در بازرسی از 3 باب انبار، 148 دستگاه ماینر، 18 دستگاه ماینر ناقص و 15 عدد فن که به صورت غیرقانونی با استفاده از برق شهری مورد استفاده قرار می گرفت، کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس ملک زاده با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: 3 نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.


برچسب ها: دستگاه - فرمانده انتظامی استان فارس - دستگاه ماینر - ارز دیجیتال - فرمانده انتظامی استان - استان فارس - سردار یوسف ملک زاده
آخرین اخبار سرویس:

کشف ماینرهای 26 میلیاردی قاچاق در شیراز

کشف ماینرهای 26 میلیاردی قاچاق در شیراز