مطالب مرتبط:
قالیباف: کلیت برنامه دولت چهاردهم بارگذاری شده است
قالیباف: کلیت برنامه دولت چهاردهم بارگذاری شده است
رییس جمهور برنامه کلی دولت را به مجلس ارائه نداده است
گزارش کامل جلسه بررسی برنامه های دولت وفاق ملی در مجلس/موافقان و مخالفان
انتقاد دو نماینده از ارائه نشدن برنامه دولت به مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1403 ساعت 15:352024-08-17سياسي

روح الامینی: 17 صفحه برنامه دولت در سامانه مجلس بارگذاری شده است


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که رییس جمهور وعده صادق خود را در مناظره ها عملیاتی کرد، گفت: 17 صفحه برنامه دولت چهاردهم در سامانه مجلس شورای اسلامی بارگذاری شده که در آن خط مشی دولت آمده است.

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که رییس جمهور وعده صادق خود را در مناظره ها عملیاتی کرد، گفت: 17 صفحه برنامه دولت چهاردهم در سامانه مجلس شورای اسلامی بارگذاری شده که در آن خط مشی دولت آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی نوبت عصر امروز از فرصت باقی مانده رییس جمهور در دفاع از کابینه اش استفاده کرد و به عنوان موافق کلیات برنامه دولت چهاردهم به اظهارنظر پرداخت.

روح الامینی بیان کرد: اقای پزشکیان وعده صادق خود را در مناظره ها و گفت وگوها محقق کرد، ایشان دولت وفاق ملی را تشکیل داد که نویددهنده حکمرانی و مشوق سیاست جدید در کشور است که روندی خلاف همه دولت ها را در پیش گرفته ایشان به صراحت گفته بود که دولت سوم کسی نیست و دولت اول خودش را پیاده می کند باید این روند را قدر بدانیم تا استمرار و تداوم پیدا کند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: 17 صفحه برنامه دولت بارگذاری شده که در آن خط مشی و اولویت ها آمده است منتهی از صبح در مجلس شورای اسلامی این برنامه را نق


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - کمیسیون برنامه و بودجه مجلس - شورای اسلامی - برنامه دولت - کمیسیون برنامه و بودجه - برنامه - عضو کمیسیون برنامه
آخرین اخبار سرویس:

روح الامینی: 17 صفحه برنامه دولت در سامانه مجلس بارگذاری شده است

روح الامینی: 17 صفحه برنامه دولت در سامانه مجلس بارگذاری شده است