مطالب مرتبط:
رییس جمهور وزاریی امین و توانمند به مجلس معرفی کند
واکنش ها به حمله ماموران گشت ارشاد برای دستگیری دو دختر نوجوان؛ «آقای پزشکیان رییس جمهور که هستید؟»/ راه حل امنیتی برای موضوع اجتماعی!
مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم: نزدیک به هفده میلیون مردمی که به دکتر پزشکیان رأی دادند خواهان تغییر روش ها و سیاست های گذشته هستند/ کابینه ای توانمند و تحول خواه که در راستای شعارها و وعده های رییس جمهور باشد، معرفی نمایید
​اقدام عجیب وزارت خارجه، علیه رییس جمهور پزشکیان!
اقدام عجیب وزارت خارجه، علیه رییس جمهور پزشکیان!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مرداد 1403 ساعت 07:302024-08-10سياسي

شریعتی: رییس جمهور کارآمدترین فرد را برای تصدی وزارت راه و شهرسازی به مجلس معرفی کند


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون عمران مجلس تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا فردی تصدی وزارت راه و شهرسازی را بر عهده بگیرد که از شایستگی های لازم برخوردار باشد.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون عمران مجلس تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا فردی تصدی وزارت راه و شهرسازی را بر عهده بگیرد که از شایستگی های لازم برخوردار باشد.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایسنا، درباره ویژگی های وزرای دولت چهاردهم بیان کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری تاکید کردند مهم ترین ویژگی که وزرای دولت باید داشته باشند، توانایی جسمی و تجربی و ظرفیت های علمی است.

این عضو کمیسیون عمران گفت: وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه زیرساختی کشور و بزرگ ترین وزارتخانه از لحاظ نوع ماموریت هایی است که مستقیم با زندگی مردم سر و کار دارد.

فقط موضوع حمل و نقل ریلی و جاده ای به اندازه یک وزارتخانه مهم است.

سازمان بنادر خودش به عنوان یک وزارتخانه مسئولیت دارد یا بحث مسکن و شهرسازی خود به اندازه یک وزارتخانه مهم است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار ما از رییس جمهور این است که کارآمدترین شخص را برای وزارت راه و شهرسازی به مجلس معرفی کند اگر فردی کم تجربه با شایستگی های پایین تصدی این وزارتخانه مهم


برچسب ها: وزارت راه و شهرسازی - کمیسیون عمران مجلس - کمیسیون عمران - عضو کمیسیون عمران - راه و شهرسازی - کمیسیون - وزارت راه
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی: رییس جمهور کارآمدترین فرد را برای تصدی وزارت راه و شهرسازی به مجلس معرفی کند

شریعتی: رییس جمهور کارآمدترین فرد را برای تصدی وزارت راه و شهرسازی به مجلس معرفی کند