مطالب مرتبط:
65 درصد تاکستان به شبکه فاضلاب متصل شده است
5 مدل از بهترین کاغذ دیواری های جدید مناسب خانه های کوچک
ماجرای حدیث کسا در خانه چه کسی رخ داد؟
ردپاهایی از منحرفان جنسی در خانه زیباترین زن جهان ! / دختر فوق زیبای آیشوریا رای نگرانی آمیتا باچان شد ! + فیلم و عکس ها
آیا سرمایه گذاری در خانه شیشه ای به نتیجه می رسد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1403 ساعت 09:002024-08-20سياسي

شبکه تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه و سفید دشت در حال انجام است


نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهرهای فرادنبه و سفید دشت در حال انجام است.

- نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری: شبکه تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه و سفید دشت در حال انجام است شهرکرد- نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهرهای فرادنبه و سفید دشت در حال انجام است.

عبدالله صفیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه موضوع تکمیل شبکه فاضلاب شهرهای سفید دشت فرادنبه و بلداجی را در جلسه شماره 142 شورای اسلامی استان با حضور مدیر عامل آبفای استان مطرح و اجرای آنها بعنوان مصوبه شماره 22 جلسه مذکور ثبت شد، خاطر نشان کرد: با توجه به پیگیری های صورت پذیرفته طبق جوابیه دریافتی از شرکت آب و فاضلاب استان تکمیل شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر فرادنبه متناسب با اعتبارات تخصیص یافته و براساس بودجه مصوب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حال انجام می باشد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان اعلام کرد مطالعات احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر سفید دشت به روش پیشرفته توسط مشاور با پیشرفت 30 درصد و حصار کشی پیرامون زمین تصفیه خانه با پیشرفت 40 درصد در حال انجام می باشد و خط انتقال فاضلاب به صورت کامل ان


برچسب ها: تصفیه خانه فاضلاب - چهارمحال و بختیاری - شورای اسلامی - تصفیه خانه - شهرستان بروجن - سفید دشت - فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

شبکه تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه و سفید دشت در حال انجام است

شبکه تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه و سفید دشت در حال انجام است