مطالب مرتبط:
واریز 3 میلیون تومانی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی بانک رفاه ?
ویدیو| معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا تکلیف ترابی و نیازمند را مشخص کرد
شوک فوق العاده خوب برای بازنشستگان/ واریز 3 میلیون تومانی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی بانک رفاه/ حساب بازنشستگان شارژ شد+ خبر خوب برای بازنشستگان نیروهای مسلح
کارشناس تولید محتوا و شبکه های اجتماعی
خبرجدید از صدور احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (4 مرداد 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 18:202024-07-25پزشكي

زبان هنر، زبان گویا و نافذ انتقال دغدغه های اجتماعی است


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بهره مندی از زبان هنر در تبیین دغدغه های جامعه و پاسخگویی به آنها بسیار اثرگذار و مهم است.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بهره مندی از زبان هنر در تبیین دغدغه های جامعه و پاسخگویی به آنها بسیار اثرگذار و مهم است.

دکتر محمدمهدی مجذوبی پنجشنبه 4 مردادماه در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ ضمن خیرمقدم به هنرمندان و میهمانان حاضر در این رویداد و شرکت کنندگان در جشنواره، اظهار کرد: این دوره از جشنواره با شعار ایران جوان بمان با هدف گفتمان سازی در حوزه جوانی جمعیت برگزار شده که روند آن حدود یکسال زمان برده و بیش از 9800 اثر به جشنواره ارسال شده است.

وی از ورود حدود 400 اثر به مرحله نهایی و برگزیده شدن 120 اثر از بین راه یافتگان به مرحله نهایی خبر داد و افزود: در دانشگاه های نسل یک، امور آموزشی محور عملکرد دانشگاه بود، در دانشگاه نسل دو محور تحقیقات و دانشگاه نسل سوم بر محور فناوری متمرکز بود.

دکتر مجذوبی اظهار کرد: امروز مفتخریم که در دانشگاه علوم پزشکی همدان تولید 81 محصول فناورانه را در پارک علم و فناوری سلامت در دست اقدام داریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه دانشگاه نسل چهارم پاسخگویی اجتماعی را مد نظر دارد، گفت: در دانشگاه نسل چهارم باید به مسئو


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی همدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی - جشنواره - رییس دانشگاه - دانشگاه علوم - زبان هنر
آخرین اخبار سرویس:

زبان هنر، زبان گویا و نافذ انتقال دغدغه های اجتماعی است

زبان هنر، زبان گویا و نافذ انتقال دغدغه های اجتماعی است