مطالب مرتبط:
پیگیری قانون مشاغل سخت برای خبرنگاران خراسان رضوی
صفحه اول روزنامه های خراسان رضوی 2 مرداد 1403
فولاد سنگان، واحد نمونه صنعتی سال استان خراسان رضوی
خراسان رضوی عاری از بیماری مالاریاست
دستگیری در اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی (2 مرداد 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 11:252024-07-23سياسي

فراهم آوردن زمینه اشتغال 6 هزار نفر در خراسان رضوی


رییس شورای امربه معروف و نهی ازمنکر صندوق کارآفرینی امید گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از طریق این صندوق زمینه اشتغال برای 6 هزار نفر فراهم شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای امربه معروف و نهی ازمنکر صندوق کارآفرینی امید گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از طریق این صندوق زمینه اشتغال برای 6 هزار نفر فراهم شده است.

امین خوش قامت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از اقداماتی که این صندوق در راستای احصای معروفات انجام داده است، پرداخت تسهیلات اشتغال به افراد واجد شرایط بوده که در همین راستا از ابتدای سال 1400 تاکنون زمینه اشتغال برای 6 هزار نفر فراهم شده است.

وی حمایت از احیای واحدهای اقتصادی راکد و بازگشت آن ها به چرخه تولید را از اقدامات مؤثر در خراسان رضوی اعلام کرد و افزود: این امر یکی از مصادیق مهم معروف در جهت ایجاد اشتغال پایدار بشمار می رود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید اعلام کرد: پایلوت شدن استان در سطح کشور برای پرداخت تسهیلات غیرحضوری، تسریع و تسهیل در اعطای تسهیلات و رضایت مشتریان به عنوان معروفات احصا شده در صندوق کارآفرینی امید برشمرده می شود و جزو اهداف و رسالت های صندوق در جهت تکریم ارباب رجوع است.


برچسب ها: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه - زمینه اشتغال - پرداخت تسهیلات - صندوق کارآفرینی امید - تسهیلات قرض الحسنه - خراسان رضوی - اشتغال
آخرین اخبار سرویس:

فراهم آوردن زمینه اشتغال 6 هزار نفر در خراسان رضوی

فراهم آوردن زمینه اشتغال 6 هزار نفر در خراسان رضوی