مطالب مرتبط:
تصاویر/ مراسم گرامیداشت شهادت اسماعیل هنیه در مسجد جامع شهر سنندج
ساماندهی صنوف کلانشهر تهران نیازمند طرح جامع و دقیق / برنامه عملیاتی کارگروه ساماندهی مشاغل فرمانداری تهران برای بنکداران
فرماندار تهران: ساماندهی صنوف پایتخت نیازمند طرح جامع است
ساماندهی صنوف پایتخت نیازمند طرح جامع است
دعای جمعی از هواداران کلن در کلیسای جامع برای صعود به بوندس لیگا (+عکس)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 09:502024-08-04اجتماعي

جاماندگان سنجش دوشنبه و چهارشنبه ها به مراکز جامع مراجعه کنند


سنندج_رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: نوآموزان جامانده از برنامه ملی سنجش تا 17 مردادماه جاری برای مراجعه به پایگاه های جامع سنجش استان مهلت دارند.

- سنندج_رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: نوآموزان جامانده از برنامه ملی سنجش تا 17 مردادماه جاری برای مراجعه به پایگاه های جامع سنجش استان مهلت دارند.

طالب محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سامانه سنجش تا 17 مرداد برای بازماندگان سنجش فعال است و اولیا نوآموزان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتیmy.

medu.

ir نسبت به نوبت گیری اقدام و مراحل بعدی را با مراجعه به یکی از 20 پایگاه جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام رشدی تربیتی در شهرستان ها و مناطق تابعه استان انجام دهند.

محمدی عنوان کرد: از آغاز اجرای برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی (23 آبان 1402) تا کنون 29 هزار و 44 نفر نوآموز استان در برنامه ملی سنجش نوبت گیری کردند و 28 هزار و 936 نفر نوآموز کردستانی نیز با شرکت در این برنامه ارزیابی شدند.

وی از خانواده هایی که تاکنون برای سنجش فرزندان بدو ورود به دبستان خود اقدام نکرده اند، درخواست کرد این فرآیند را هر چه زودتر طی کنند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان یادآور شد: متولدین قبل از مهر 1396 تا اول مهر 1397 که در سال 1403 می توانند وارد پایه اول دبستان می شوند الزا


برچسب ها: آموزش و پرورش استثنایی - سنجش - مراجعه - نوآموزان - آموزش و پرورش - استان - 17 مرداد
آخرین اخبار سرویس:

جاماندگان سنجش دوشنبه و چهارشنبه ها به مراکز جامع مراجعه کنند

جاماندگان سنجش دوشنبه و چهارشنبه ها به مراکز جامع مراجعه کنند